יום חמישי, 24 בפברואר 2011

מינימיני מינימליסטי

עיצוב מאוד מינימליסטי, פשוט הדף רקע מהמם ויפה כל כך, הוא גם מנוצנץ... רציתי להבליט גם את הדף וגם את התמונות ונראה לי שהצלחתי ובגדול : )
בהתחלה חשבתי להדביק עוד דף על הדף הזה ועליו את התמונות ולקשט, אבל אז זה היה בא על חשבון הדף רקע ...
אז פשוט גזרתי את הדמויות מהתמונות והדבקתי אותן בתלת מימד . ככה שהם ממש קופצים מתוך הדף .
זה היה אחד הדפים האהובים ביותר על הלקוחה שלי למרות שהוא ממש ממש מינימליסטי .





לדעתי בתקריב הזה רואים הכי טוב את אפקט התלת מימד והניצנוצים ...



ועיצוב אחר, שונה לגמרי בסגנון ....
בדף הזה השתמשתי באלבום ילדות של בעלי וזה באמת אחד העיצובים האהובים עלי שהכנתי אי פעם כי הוא יותר דומה לתמונה מאשר לדף מעוצב , הנה הלינק http://sallyalbums.blogspot.com/2009/08/blog-post_09.html
הסלסול הבז' הזה בצד הדף הוא בד מובלט, חבל שבתמונה לא רואים כמה הוא יפה באמת ...





זהו, עד הפעם הבאה, יוצא ככה שאני מעלה עיצובים כל יומיים שלושה ובכל פעם עיצוב או שניים, פשוט אין לי זמן לשבת ולהעלות את כולם יחד אז קצת סבלנות : )

תגובה 1:

  1. איזה יופי הדף ילדות של בעלך! עדין ומקסים. עיצוב עדין כמו שאני אוהבת אצלך.
    לגבי הדף הראשון, דף הרקע מדהים אבל פחות התחברתי לדמויות. הן כאילו מפריעות לדף המקסים הזה.....
    שבת מקסימה סאלי אהובה!

    השבמחק