יום שני, 14 בפברואר 2011

כותרות ומשפטים

בקומונה סקראפ ניירו מספריים מרשרשים - יותר נכון מרשרשות : ) כותרות ומשפטים בעברית
בארץ באמת קשה למצוא מקום אחד שיהיו בו כל הכותרות והמשפטים בכל הנושאים ...
את הכותרות שלי אני עושה באנגלית, את רובם מצאתי פה
http://www.scrapbook.com/titles.php
ויש גם ציטוטים ואימרות
http://www.scrapbook.com/quotes.php
המאגר שלהם ממש ענק, כל נושא שרק אפשר לחשוב עליו יש שם וכותרות מהממות ממש לא חסר .
אחד הטיפים שלי הוא לעשות מחברת או קלסר קטן (במקרה שלי גדול) של כותרות . זה די הרבה עבודה אבל בסוף זה משתלם .
אני עברתי על כל הכותרות בכל הנושאים ובחרתי את אלו שהכי אהבתי ועכשיו יש לי מאגר משלי ממש מתחת ליד .

הרשרוש בקומונה נתן לי רעיון, לתרגם חלק (מה שנשמע טוב גם בעברית) מהכותרות האהובות עלי מהקלסר שלי .
זה הולך להיות פוסט ארוך ארוך ...........................................................
* כמובן אפשר לשנות את המין מנקבה לזכר ולהפך ...

אהבה + נישואים + ירח דבש
סוף סוף יחד
רק אני ואת
ביחד
ירח דבש
שני לבבות שהפכו לאחד
משוגעת אליך
אגדות מתגשמות
הנצח מתחיל היום
אהבת חיי
הפרח שלי
מאוהבת
לאהוב = להיות
טובה מכדי להיות אמיתית
מעריץ אותך
אהוב אותי ברכות
אהבה נצחית
את משלימה אותה
להיות נאהבת
אני אוהב אותך עד הירח ובחזרה
גן עדן
אני אוהבת לאהוב אותך
החצי שלי
החצי המוצלח שלי
אהבה באוויר
זאת אהבה
שוקולד ופרחים
הבעת אהבה
להתאהב
אושר ועושר
הסיפור שלנו
נשיקות וחיבוקים
כי להיות ביחד זה מספיק
תהיה שלי
את המפתח לליבי

חתונה
בטבעת זו
נשיקה
בעל ואישה
איפה הכלה ?
מרגע זה והלאה ...
גברים בשחור

אירוסים
אהבת נצח
אירוסים
צד אחד קרוב יותר
היא אמרה כן !

יום השנה
מורשת של אהבה
היו היה ...
עבר הווה עתיד
אז ועכשיו
מאז ולנצח
במשך השנים
ביחד לנצח
את עדיין האחת !
ספר האהבה
יחד כל הדרך

חיזור + פגישות
כי את אוהבת אותי
בינינו
קסם
הפגישה הראשונה
את ואני
וורד יחיד
בכל ליבי
זוג חמוד
תקשיב ללב
משחק החיזור

בית
בבית
נקי ומסודר
בלגן !
אם הקירות יכלו לדבר...
יום המעבר
אין כמו בבית

משפחה
משפחה של חברים
הכל במשפחה
מאוחדים
כל מי שאני אוהבת
מעגל האהבה
משפחה זה לנצח
קשרי משפחה
זמן משפחתי
דורות
דור האהבה
המורשת שלנו
אלה שלפנינו
אלה היום ימים
הכל יחסי
המשפחה שלי

אמא
אהבת אם
להיות אמא שלך
כמו אמא כמו בת
האוצר של אמא
אמא אמרה ...
לגמרי "אמא"

אבא
הידיים של אבא
אבא חדש
אבא שלי
אני ואבא
גבר הבית
בידיים של אבא
אבא שלי, גיבור שלי
אבא מספר 1
התפוח לא נפל רחוק מהעץ

אחים ואחיות
אח גדול
אהבת אחים
לגדול ביחד
חברים
רק שנינו
אני מחייך כי את אחותי, אני צוחק כי את לא יכולה לשנות את זה !
נ.ב אני אוהב אותך
אחיות במקרה, חברות מבחירה

בן ובת
בעיני בני
תראו את החיוך
ילד שלי
מי גאון של אמא
הילדה הכי יפה בגן
מראה מראה שעל הקיר ...
מושלמת
מלאך

סבא וסבתא + נכדים
נכדים שומרים על לב צעיר
בכיסא של סבא
מי מפנק את מי ?
אהבתה של סבתא
בבית של סבתא
הנה הנכדים !
הנכדים באים !
אם אמא אומרת לא, תשאל את סבתא
על הברכיים של סבא

ילדים + גיל ההתבגרות
צעירים חסרי מנוח
חיוך כמו שלך
זמנים גדולים במילים קטנות
צעיר לנצח
אישיות
תביע את עצמך
אבעבועות רוח
העוזר הקטן של אמא
גן ילדים
גן משחקים
חברי ילדות
חמוד
סוכר ותבלינים
הילדים השתגעו
הבנות יצאו מדעתן
לא גידלתי את זה ...
גדלתי
נתפס במעשה
באו לשחק
פשעים ועברות
הנה באות הצרות
מלכת הקרח
מתבגרים
סגנון
איך הזמן טס !
מה ?!
זה החדר שלי !
חברים
יותר פלפל מסוכר
עולם המתבגרים
קניות !!!
בפריחה
זהירות ילדים
הילד הפנימי
הפנים הרבות של .... (שם הילד)

תינוקות ותאומים
ואז היו 3 ...
10 אצבעות
סיפור ילדים
מתנה משמיים
ברכה כפולה (לתאומים)
נולד מאהבה
אני, אני, אני
כל הדברים הטובים באים בחבילות קטנות
הנה בא ... (שם התינוק)
מלאך
קרחת זה יפה
בועות
זמן למקלחת
חיוך מדבק
ישירות מגן עדן
לילה טוב
חלומות מתוקים
אני חדש פה !
אין חמוד ממני
להיות קטן זה הכי כיף בעולם
בלגן
כוכב קטן, חלום גדול
הו תינוק !
התחלות חדשות
חבילת אושר
לשלמות יש שם ... (שם התינוק)
היפיפייה הנרדמת
כל כך הרבה הבעות ...
חלומות פז
סיפורים מהעריסה
הילד החדש בשכונה
חיכינו לך
למה לזחול כשאפשר ללכת ?
למה ללכת כשאפשר לזחול ?
החיוך שלך ממיס את ליבי
לפעמים מלאכים מגיעים ללא כנפיים
הילד והצעצוע שלו
אבא ובן
אב ובנו
ילדותית
רק לתינוק
כיף כפול (לתאומים)
תאומים נהנים כפליים
פשוט חמוד
אמא+אבא=אני !
50% אמא + 50% אבא = 100% שלמות
בלגן יפה
אני עשיתי את זה ?
תראו מי הולך !

אולטרסאונד
אהבה ממבט ראשון
רחם עם נוף
הצצה
ראית אותי לפני שנולדתי
החיים מבפנים

הריון
היה שווה לחכות
ממש עכשיו ... (לידה)
לידה
הגוף מהילד
בטן עגלגלה
אנחנו בהריון !
צפייה ...

בנים
קצת לכלוך לא מזיק
ילד של אמא
מי גאון של אמא?
שיגעון למכוניות
הצרות באות ...
אני ילד גדול
גבר קטן
הילד אומר ש ...
נסיך
בגן עדן יש מקום מיוחד לאמהות של בנים

בנות
נסיכה
ילדה שלי
ילדות גדולות לא בוכות
קניות !
בנות רוצות רק להנות
בובה

בית ספר + חינוך
המורה שלי
אבג 123
אוטובוס
בכיתה
כוח המחשבה
הצלצול הגואל
הנה אני בא !
צד אחד קדימה
כל כך הרבה ספרים, כל כך מעט זמן
בחזרה לכיתה
החופש הגדול
חזרה ללימודים
ספרים רבותי ספרים
היום הראשון
שלום כיתה א
מסיבת סיום
הדרך להצלחה
הצלצול האחרון
הישגים
התעודה
דמיון

צבא
גיבור
מהו גיבור ?
כשהחובה קוראת
עולים על מדים
משרת את המדינה
נקראתי לשרת
מצדיעים לך
בהצלחה !
עמוד נוח
הפרחים לצה''ל

יומולדת
תכבה את הנרות
זה היום שלי
הביעי משאלה
גדלתי בשנה
איפה העוגה ?
עוגה עוגה עוגה
אני כבר ילדה גדולה !
אני בת ...

קיץ
קרני שמש
השמש שלי
יחפה
קריר בבריכה
חם! חם! חם!

חורף
כל הנוצץ - שלג
בררר
שלג
ימים קרים לבבות חמים
כדורי שלג
הנה בא הגשם
שרה בגשם
טיפות על חלוני
טיפות
ילדה אחת ומטריה אחת

סתיו
קשת בענן
שלכת
שינוי צבעים
עלים
צבעי סתיו

אביב ופרחים
ים של פרחים
הזמן לפרוח
ניקיון אביב
בפריחה
פריחה
היפיפייה הפורחת
גן צבעוני
קח את הזמן להריח את הפרחים
שורש העניין
הגינה שלי
ילדת הפרחים
הולכים על ירוק

חיות
מיאו !
מווו ....
בן משפחה
4 רגליים
סיפורי כלבים
החיים קשים !
איזה חלק מ"מיאו" אתה לא מבין ?!
מסכים לעבוד תמורת אוכל
בית החיות
גן חיות
רע עד העצם
זהירות כלב
שמן ושמח
פרוותי
הכלב עשה את זה !
שנת צהריים
הסקרנות הרגה את החתול
חתולי
כלבלב
חיים של כלב
החבר הטוב של האדם
חברי הפרוותי
לטיול יצאנו

טיולים
לטיול יצאנו
דברים שרואים מכאן לא רואים משם
כבר הגענו ?
גילוי
שלווה
שקט
מדבר
טרופי
אין כמו ב (מקום)
מסע
המקום שעליו אנחנו הולכים
הנוף מלמעלה
כרטיסים בבקשה

קמפינג + טבע
החיים הם מסע
חזרה לטבע
מסביב למדורה
מתחת לשמיים
הכוכבים והירח
שממה
אוהל
מי התקין את האוהל ?
על האש
אש אש מדורה
ילדת טבע
תענוגות פשוטים
יום בפארק
פיקניק
לישון מתחת לכוכבים

ים וחוף ים
חול
ארמונות חול
צדפות
מדוזה !!!
על החוף
בים
גל של כיף
גלים גלים
עוצרות בחוף
כיף בשמש
בשביל כיף רק תוסיף מים

קניות
נגיעה של סטייל
זה לא באמת יקר ...
תקציב?
תחייב אותו ! (את הכרטיס)
שיגעון קניות
עופנה
סוף עונה
נעלים !!!
קניות או לא להיות
זה היה במבצע !

אומנות
תמונה אחת שווה אלף מילים
החיים הם במה
יש צבע !
פיקסו קטן
תראו מה הכנתי
עבודת יד
אמן בפעולה
ביד אמן

מוזיקה וריקודים
החיים הם במה
בקצב המוזיקה
צליל המוזיקה
רוקדים עד שנופלים
נולד לרקוד
המופע חייב להימשך
למה ללכת כשאפשר לרקוד
בלרינה
ריקודי בטן
רגליים שמחות
בואו נרקוד !
רקדן קטן
נעלי ריקוד

חברות
חברות לנצח
החברים הכי טובים
חברים
הילד והכלב שלו
מעגל חברים
זמן בנות !
חברים הם המשפחה שאנחנו בוחרים

השגים ועידוד
הייתי שם, עשיתי את זה
רגע כמו זה
תאמין בעצמך
אתה יודע לאן אתה הולך ?
תדמיין
זה לא היעד ... זה המסע
ילדה קטנה, יום גדול
היום הגדול
מדהים
רגעים קטנים
צד אחד קדימה
השמיים הם הגבול
עד הסוף
תיגע בכוכבים
אני עשיתי את זה !
תאמין ותצליח
לחלום בגדול
תחלום
זה לא נגמר עד שזה נגמר
זרקור
מסע חיי
תחיי, תוהב, תחייך
מה שגורם לי לחייך

אפיה + בישול + אכילה
בתאבון !

עוגה עוגה עוגה !
זמן לעוגיה
שן מתוקה
דברים מתוקים
מתוקים שלי
תדליק את הגריל !
קינוח
מה אוכלים ?
ערב שישי
ערב חג
גלידה !
פשוט טעים
ממתקים
מי בא לארוחה ?
תוספת !
הבשלנית של הבית
קבלו את השף !

----------------------

וואו, האצבעות נופלות לי ....
טוב. אני מקווה שזה באמת יעזור לבנות : ) מקווה שחידשתי קצת ...
הרבה כותרות מתאימות לכמה וכמה נושאים, הרבה כותרות חסרות - זה בטוח, וגם החגים שלנו ... אבל יש הרבה אחרים !
סליחה אם יש שגיאות כתב, די מיהרתי ...
אני הולכת להדפיס את הרשימה הזאת גם בשבילי ....
תהנו !

אה, אל תשכחו לראות את הפוסט הקודם - מיני אלבום לילדה : )

6 תגובות:

  1. תודה על העבודה המקסימה שעשית!
    בטוחה שזה יעזור להרבה בנות
    כל הכבוד!!!

    השבמחק
  2. יופי של פרוייקט! בהחלט הולכת להשתמש! תודה רבה!

    השבמחק
  3. רעיון מצויין! שומרת לשימוש קרוב :-) תודה!

    השבמחק
  4. מדהים , שימושי ביותר

    אני קוראת סמויה ואף פעם לא מגיבה, הפעם לא יכולתי ההיתי חייבת להגיב, כאות תודה להשקעתך

    ועל הדרך העבודות שלך מדהימות מדהימות וחבל"ז

    תודה

    השבמחק
  5. בד"כ סמויה כאן, אבל חייבת לציין שעית עבודה מדהימה, תודה על השיתוף
    ואם כבר אני כאן רוצה לומר לך שהבלוג מקסים והעבודות סוף הדרך

    השבמחק
  6. ישר כוח על עבודה מצויינת

    השבמחק