יום חמישי, 24 בפברואר 2011

בסגנון ישן קצת שונה

זהו עיצוב בסגנון טיפה שונה מסגנון ישן קלאסי שאני עושה בדרך כלל, רציתי עיצוב מאוד עדין .
עלה לי הרעיון לשמור על גוונים של אפורים כמו בתמונה עם נגיעות קלות של צבע עדין .
ודף מסגרת שחור בצד לרקע טיפה יותר דרמטי : )



את פס התפירה עשיתי בעט שחור, אני קוראת לזה "תפירה מזוייפת" . להדגשת האפקט עשיתי שני קוים מרושלים.



בחרתי בכפתורי עץ בגלל המראה המיושן והגדשתי אותם עם חוט שחור. בשביל טיפת הצבע הוספתי פרחים וורודים ובז'ים עדינים.



אני מאוד אוהבת להדביק נייר בתלת מיימד ועליו להדביק משהו ושעוד משהו יצוץ מתחתיו - ממש כמו בתמונה הזאת ובתקריב הראשון



יישנתי את הקצוות של הנייר וקרעתי אותו בכמה מקומות



החומרים : נייר מסגרת אפור ושחור - קארדסטוק חלק רגיל . נייר רקע אפור של בייסיק גריי מקולקציית בייסיק . פאנץ' של מלכת הפאנצ'ים מרטה סטיוארט, העיגולים הגדולים גזורים מאחת הקולקציות של K&C.

3 תגובות:

  1. שילוב מאד יפה בין התמונות, דף הרקע והאלמנטים מסביב. סגנון העבודה שלך מאד לטעמי.

    השבמחק
  2. מקסים! מקסים! מקסים!
    יצא שילוב מנצח של הצבעים והתמונות
    מאוד עדין ומיוחד!

    השבמחק
  3. איזה יופי, כמה שזה עדין. השילוב של הפרחים נהדר, ואת הרעיון של הקיפול בצד עם הפרח שמציץ אני כבר מודיעה לך שאני גונבת ממך...
    חיבוק מותק!!

    השבמחק