יום רביעי, 2 בפברואר 2011

עוד קולקציות חדשות ...

הפעם פוסט ארוך טיפה ... ואני מעלה רק מה שאני הכי אהבתי ... : )

פרימה ... היא לא מפסיקה להוציא עוד ועוד קולקציות - ממש הפצצה !





פינק פייזלי בעוד קולקציות



קולקציה מהממת - TIMELESS (כל התמונות ניתנות להגדה על ידי לחיצה)



אוקטובר אפטרנון יצאה עם כמה קולקציות, זאת החביבה עלי .


פאנסי פנס בשתי קולקציות חדשות





קוסמו קריקט , אין קולקציה שממש ממש אהבתי אבל אני אוהבת פה ושם כמה דפים מכל קולקציה

אותיות שקופות שלהם ומוצר חדש וממש מתבקש - נקודת דבק ענקית ליצירת פרחים
הנקודות (יותר נכון עיגולים) באים בשני גדלים שונים בכל חבילה , מעניין מה יהיה המחיר שלהם ועד כמה יהיה שווה לקנות אותם ...
מי מאיינדס איי בקולקציות חדשות - גם פה אין אחת שעושה לי את זה אבל פה ושם יש דפים שאני מאוד אהבתי







וטים הולץ בניירות חדשים מהממים ומגירת דפוס משוכללת


ונייר קאדסטוק של טים הולץ, נראה מעניין, אהבתי את הצבע העדין בקרע, בדרך כלל זה או לבן או בדיוק בצבע של הדף ופה זה ממש צבע עדין כזה ...



אני חייבת לציין שאני שמחה שהתערוכה נגמרת כי אני לא יוכל להרשות לעצמי עוד ועוד התאהבויות שכאלו ! : )

תגובה 1:

  1. יש פה בהחלט כמה ממתקים לא רעים בכלל!
    אני כבר מחכה לראות מה תעשי איתם!!!

    ליאור

    השבמחק