יום ראשון, 20 בפברואר 2011

שני עיצובים בנושא טיולים וילדים

לטיול יצאנו ....
אז מה עושים מכמה תמונות ממש שונות של טיולים ? (ושנים שונות ...)
העיצוב הראשון הרפתקעני. הריון, מגלשת מים וטעמים ראשונים של גלידה זה בהחלט הרפתקעה !
קצת דשה, קצת כדורים פורחים והמון עננים : )



את החבלים המשתלשלים מכדורים פורחים אני ציירתי, הכדורים הפורחים וחלק מהעננים מודבקים בתלת מימד. והעננים שברקע גם כן צויירו על ידי בגירים .


הדשא גזור ביד חופשית : ) את הדף הבז' אני גזרתי משבלונה שהכנתי ויישנתי אותו.

החומרים : נייר קרדסטוק חום, גירים, הדשה משאריות, נייר פסים מקולקציית החיות של בייסיק גריי (מקס אנד ... משהו... לא זוכרת כרגע) הנייר הבז' של DCWV מסטאק "ראסטיק" העננים של פאנסי פאנטס והכדורים הפורחים של וובסטר פייג'ס.
גם פה התמונות (וגזיר עיתון) שונות לחלוטין אבל באותו הנושא - נופש .
הדף תחלת ירוק במרכז גזור משבלונה שהכנתי, זה בעצם הפרוש שלי לשמש לא ילדותית וברורה . הדף של פאנסי פאנטס .
דף הרקע מסטק שאני לא זוכרת את שמו של K&C, העננים מקולקציית EARTH LOVE והפרחים של גירלס פייפר .
אז שמש, עננים ופרחים בשביל היופי, כי בנופש יש לא רק ים ושמש, יש גם מלון ופארקים ירוקים .

מסביב ל"שמש" שמתי נצנצים צהבהבים - בכל זאת שמש . והבלטתתי אותה עם קצת עם דבק נצנצים (ללא נצנצים) תלת מיימדי בגוון חום כהה .

בפוסט הבא כפולות !

3 תגובות:

  1. מקסים..במיוחד אהבתי את הדף הראשון!! ומצחיק שבדיוק אתמול הוצאתי את הדף עם הכדורים הפורחים האלה בדיוק כי אני מתכננת להשתמש בהם....
    חיבוקים מתוקה!

    השבמחק
  2. את עובדת כל כך יפה! תענוג לראות את הסגנון שלך

    השבמחק
  3. וואו כמו האלבומים של פעם. יש לי חברה שחיה בארה"ב ושם זה ממש מקצוע - יש חנויות שלנמות של ציוד נלווה - מדבקות, ניירות רקע, אלבומים, סרטים ודבקים מיוחדים. זו ממש יצירת מופת. כל הכבוד לך על הסבלנות.

    השבמחק