יום ראשון, 13 בפברואר 2011

מיני אלבום 15 על 15 ריק לילדה

בהמשך לפוסט הקודם ...
זה המיני אלבום שהכנתי לילדה של האיש המקסים - שלו הכנתי את כרטיס התודה : )
הוא חולק איתי את הכישרון שלו ואני רציתי לחלוק איתו את הכישרון שלי. כאות תודה אני הכנתי את האלבום הזה לבת שלו שהיא בת 7 . העניין הוא שאני לא מכירה אותה אז המשימה הייתה להכין משהוא שכל ילדה בגיל הזה תוהב .
השתמשתי בצבעים עדינים וגם בצבעים נועזים - שיהיה צבעוני ושמח אבל עדיין מתון .
פרחים ופרפרים, נראה לי של הילדות אוהבת אותם . ונצנצים - בעדינות : )

ככה נראה האלבום הגמור :





וככה הוא נראה "בחלקים" לפני שסגרתי אותו בטבעות
השתמשתי בכריכה הקדמית בפאנץ' החדש של מרטה



* התמונות ניתנות להגדלה

החלק האחורי של הכריכה הקדמית, על הדף ממול שמתי טיפונת נצנצים על הפרחים שלא יהיה חלק.




פה לא ממש רואים אבל יש נצנצים על הקצוות של הפרפרים ובדף ממול .


גם בדף מימין יש טיפונת נצנצים - על כמה קווים לאורך הדף.
הוספתי גם כמה מעטפות שלא יהיה משעמם


בדף הצבוה השתמשתי בפאנץ' החדש של מרטה , מסביב לפינצ'וץ' שמתי קצת נצנצים


וקצת צבעים נועזים יותר ... ועוד מעטפה


על הדף שמתי קצת נצנצים במרכז של חלק מהצורות


גם פה ליד הפרח ובדף הוורוד יש טיפה נצנצים


והכריכה האחורית


ככה נראים המעטפות בתוך האלבום :



וכמובן התקריבים ....



















קצת על האלבום :
האלבום בגודל 15 על 15 , הפאנצ'ים של מרטה סטיוארט, פרחים של פרימה, הנייר של בייסיק גריי מקולקציית לימונד, הנצנצים סטיקלס והמעטפות של מאיה רואד .
את העיגולים של החורים בכריכה הקדמית והאחורית גזרתי בסכין גרפית אחרי שהדבקתי את הנייר. זה היה ממש קוץ ב *** אבל עברתי את זה בשלום אחרי הרבה נשימות וספירות עד 10, סבלנות זה לא הצד החזק שלי, בעיקר שכל הזזת יד של מילימטר יכולה לקרועה את הדף או לגזור חלק שאני ממש צריכה שישאר : )
זהו, מקווה רק שהוא יאהב את המתנה והכרטיס ושהילדה תוהב את האלבום ושהם באמת ישימו בו תמונות : )

11 תגובות:

  1. אחד הדברים היפים ביותר שראיתי לאחרונה!!!!!

    השבמחק
  2. wow!!! אלבום מדהים!!!
    כל כך עדין ויפה אין ספק שיאהבו אותו מאוד!!!
    בהחלט מצטרפת לדבריה של שריק הוא אחד האלבומים הכי יפים שראיתי!

    השבמחק
  3. האלבום מקסים ביופיו!!! זו קוקלציה מהממת וכל דבר יוצא יפה איתה אבל השילוב של הדפים עם החותמות והפרחים והכל ביחד יצא משגע!!! מאטד אהבתי את הפרשנות שלך לדפים דמוי הכוורת (עם המשושים) מהמם!

    אהבתי מאוד גם את הפוסט עם כל הכותרות, יישר כח על ההשקעה! אני מתכוונת לשים קישור של זה בבלוג שלי כדי שאם אצטרך יהיה לי קל למצוא ;)

    השבמחק
  4. Sally,
    Lovely album, very romantic and colourful. No doubt she'll fall for it.
    Dorly

    השבמחק
  5. סאלי, התעלית על עצמך!! מדהים!!! אחת העבודות הכי יפות שראיתי....למרות שבדרך כלל אני אומרת את זה על העבודות שלך!! מקסים!!!!
    ליאור

    השבמחק
  6. אלבום מקסים!
    עדין ומהמם....
    אין ילדה שלא תאהב אותו :)

    השבמחק
  7. אלבום נפלא, כל דף בו מהמם. הסתכלתי שוב ושוב..תענוג אמיתי.

    השבמחק
  8. מיני מהמם !
    שילובי הצבעים שלו מדהימים
    אין ספק שבת השבע תאהב אותו ! :o))
    לחירור למה לא השתמשת בקרופ?

    השבמחק
  9. סאלי, האלבום הזה משגע! מכירה את הדפים והוצאת מהם את המקסימום! יפהפה!!!

    השבמחק