יום שני, 21 בפברואר 2011

2 כפולות חדשות

שנות ה 70 , היה לי קצת קשה להכין את העיצוב הזה כי אני לא נולדתי עדיין ... וגם לא רציתי את העיצוב הקלאסי הצבעוני והמשוגע . עברתי בין הדפים וראיתי את הדף המושלם . קצת נצנצים (לזכר הדיסקו) קצת מיושן (כי זה היה מזמן) והצורות נותנות הרגשה או תחושה של שנות ה 70 , אולי קצת שנות ה 80 גם .
החומרים : את הצורה הגדולה והצורות הקטנות גזרתי מחבילה ישנה שלי של K&C . נייר הרקע הוא נייר פשוט ממוחזר, מושלם כצבע רקע, עדין וחלק כדי להבליט את הצורות הגזורות . אותיות צ'יפבורד שעליהן הדבקתי קצת אבנים מנצנצות .











וכפולה שניה, שונה לחלוטין.
את הדף הירוק התאמתי לירוק שבתמונות, רציתי קצת למתן את הירוק הבהיר עם קצת בז' שממש התאים לתמונות גם כן, את המעטפות הכנתי מנייר KRAFT פשוט (אלו מעטפות מזוייפות כי זה רק נייר מקופל אבל נראה אמיתי לחלוטין).
הנייר הירוק גם כן מחבילה ישנה של K&C , נייר בז' מחבילה ללא שם ... חותמות של חותמות - בייסיק גריי, סיכות מתפצלות מקולקציית "מרקש" של בייסיק גריי.








3 תגובות:

  1. סאלי, איזה יופי של כפולות!!! הראשונה מיוחדת כל כך ומעלפת! והמעטפות- נהדרות!

    השבמחק
  2. סאלי מתוקה, למרות שאני לא אוהבת את סגנון שנות ה 70, ולמרות שאני לא אוהבת ירוק... אני כן אוהבת את הדפים שהכנת. בעיקר מקסימות המעטפות! איך הכנת אותן??

    השבמחק
  3. מקסים! בעיקר השימוש במעטפה! אלה עדיין דפים מהאלבום של נ'?

    השבמחק