יום שבת, 29 בינואר 2011

רכישה חדשה

רכישה חדשה : ) פאנצ'ים וחותמות !

נתחיל בפאנצ'ים של מרטה סטיוארט .
פאנצ'ים "מסביב לפינה" , שזה שני פאנצ'ים - אחד פינתי ואחד רגיל "בורדר" .
הסטים יקרים - בכלל פאנצ'ים זה דבר יקר כמו שאתם יודעים ... ולכן רכשתי רק את מה שאני באמת באמת חייבת ומה שאני ישתמש בו הרבה .
הראשון הוא קרושה / מפית סרוגה (גודל רגיל) , השני הוא פרחוני - המון פרחים קטנים ועלים (רחב וגדול יותר) והשלישי הוא יותר קלאסי (גודל רגיל)
בגדול ראיתי שהוא מתאים לגדלים הרגילים של 30-30, 20-20 , 15-15 ...
אבל הקטנים יותר - הרגילים , מתאימים לגדלים אחרים ... אני עוד לא ניסיתי אותם על הגדלים הרגילים אבל בהוראות רשומים מידות אחרות ...
הם מוסיפים המון לדעתי לעיצובים גדולים וגם לכרטיסים .

אלו פאנצ'ים "בורדר" רגילים וקטנים - חוץ מהלב שהוא רחב וגדול יותר .
הראשון הוא סוג של סלסול עדין שמזכיר לי סרט, השני הוא עלים מטפסים, והשלישי הוא לבבות רומנטי ועדין .
בנתיים השתמשתי המון בפאנץ' העלים הזה, היתרון הענק שלו זה שאפשר גם לחתוך אותו לפי האורך המתאים .


והחותמות
חותמת ראשונה של בייסיק גריי, חותמת של חותמות : ) שיצא לי להשתמש בה די הרבה מאז שרכשתי אותה, השניה היא חותמת של סימן של כוס שגם בה השתמשתי המון, והשלישית היא חותמת של מפית סרוגה, היא בגודל מושלם, לא קטן ולא ענק ובה עוד לא יצא לי להשתמש אבל אני בטוחה שהיא תהיה ממש שימושית : )


וחותמות אחרות, הראשונה חותמת מילים שונות שאפשר ליצור מהם אין ספור משפטים . בהתחלה חששתי שהמילים יהיו קטנות מדי אבל במציאות הן גדולות מדי לטעמים, זה ממש מושלם אם משתמשים במילה או שתיים אבל כשרוצים להחתים משפט שלם זה תופס את כל הכרטיס . זה סט ממש מושלם רק טיפה גדול מדי ...
החותמת השניה היא חותמת "בייבי" שגם בה אפשר לשלב מילים, החותמת השלישית היא חותמת הלוח שנה שרכשתי במחיר ממש טוב בגלל שיש שם חותמות של שנים 2007-2008 . אבל כל השאר מתאים לכל השנים .
והחותמת הרביעית האהובה עלי מאוד היא סט של "שייך ל..." אומנות מקורית של ..." " עבודת יד של ..." "מיוצר על ידי ...". הגודל מושלם, הפונט נהדר ועדין, המסגרת מעולה - מושלם ! יצא לי להשתמש בה המון .


וזהו - בנתיים . ראיתם שה CHA החדש ממש עושה לי ריר ....
מזל שעכשיו צריך לקנות רק נייר : )

3 תגובות:

  1. איזה כיף! התאהבתי בפאנצ'ים! תתחדשי!

    השבמחק
  2. אני מתה על הפאנצ'ים של מרתה.בעיניח הם הכי מוצלחים.כל שאר הפאנצ'ים לא עושים לי את זה :-)
    יש לי 2 בינתיים, אבל זוממת על עוד ..

    השבמחק
  3. פאנצ'ים זו חולשה קשה שלי...מתה עליהם!!
    כייף לך שיש לך את כל אלה....

    השבמחק