יום ראשון, 2 בינואר 2011

תוספת לבית המחולק

זוכרים את הבית המחולק ?
http://sallyalbums.blogspot.com/2010/10/blog-post_24.html
הייתה לי הרגשה שמשהוא חסר בו, אז הוספתי לו הצללה ירוקה בתוך הבית וגם במסגרת החיצונית, וככה הוא נראה עכשיו



תלינו אותו בכניסה לבית שלנו, ליד הדלת.
(הקיר שם צבוע בחום שוקולד כהה שממש מבליט אותו. הוא גם מאזן את החלק הזה של הקיר ומתאים לכוורת שיש לנו בצד השני)
רק שגם אז היה לי חסר משהוא, הקיר נראה קצת ריק והבית בודד מאוד ... אז הוספתי לו את השלט התואם הזה






גם לשלט עשיתי את אותה ההצללה והשתמשתי באותם החומרים מאותה הקולקציה של וובסטר פייג'ס ופרפרים של פרימה
את השלט תלינו ממש מתחת לבית ועכשיו הוא נראה נהדר : )

4 תגובות:

  1. כאילו עשית בית חדש :) ההצללה הוסיפה המוןןן
    מהמם!!

    השבמחק
  2. וואוו! מהמם. איך את קולעת בול לטעם שלי!. הבית המשודרג נראה נהדר. והשלט...חבל"ז! הצבעים התואמים לאלו של הבית. הדפים הנפלאים של וובסטר. הפרפרים מדהים!!!
    אולי תעשי סדנא פעם של זה? אני רוצה להכין בול אותו דבר!! באותם צבעים עם אותם קישוטים. אף פעם לא התעלפתי ככה מעבודה.
    ויש לי בקשה: את יכולה לצלם את שניהם ביחד תלויים על הקיר?
    חיבוק גדול
    ליאור-חתולי8

    השבמחק
  3. רוצים תמונה זוגית על הקיר! איזה סט יפייפייה! ואיזה אומץ זה קיר בצבע חום כהה...סיקרנת אותי!

    השבמחק
  4. בפוסט הבא התמונה של הבית והשלט על הקיר : )
    גם הדרכה קצרה לבית והכוורת שלי ...
    תודה ! אתן מחממות לי את הלב !

    השבמחק