יום שני, 24 בינואר 2011

ממשיכים להזיל ריר ...

עוד קולקציות נחמדות שאהבתי מ CHA 2011 ... (בהמשך לפוסט הקודם)
הפעם בשלישיות : )

חברת "גליץ"
קולקציה רומנטית ועדינה...
עוד קולקציה מהממת ...

חברת "בו באני"
נכון, זה לא בדיוק הסגנון שלי אבל אני בכל זאת אוהבת את הקולקציה הזאת .
אני אוהבת את הצבעים ואת השובבות שלה


וזאת האהובה עלי ביותר ! שאבי שיק מהמם, אני כבר מתה לשים עליה את הידיים שלי ...



ועוד אחת בסגנון ישן אבל יותר "ראסטיק"



ואחרונה להיום חברת DCWV
קולקצית פריחה ופירות


וינטג' טיולים


ואת הכי יפה שלהם שמרתי לסוף ...
השילוב המושלם של וינטג', קולאז', פרחים ותמונות ישנות . מושלם !


אני רק מקווה שהחבילות האלו יגיעו למכירה גם באתרים אחרים חוץ מג'ואן ! כי זה כל כך לא פייר ! : (
וכן, יהיו עוד פוסטים כאלו ... למרות שאני אישית מקווה שהחברות יפסיקו להוציא כל כך הרבה קולקציות מהממות בפעם אחת , מספיק קולקציה אחת מהממת והשאר שיהיה בינוני - שזה גם טוב .

תגובה 1:

  1. אין מה לעשות...אני אוהבת את DCWV....
    ליאור

    השבמחק