יום חמישי, 7 באוקטובר 2010

פינת העבודה החדשה שלי

בהתחלה היה לי חדר עבודה (שהיה גם חדר מחסן וחדר ארונות), חשבנו לפנות אותו רק בעוד כמה שנים ולהעביר את חדר העבודה לסלון, אבל מצאתי את עצמי יותר ויותר סוחבת חומרי עיצוב לפינת האוכל שלנו או לשולחן הקטן בסלון, הכל בגלל ששם הרבה יותר נעים לי - יש טלויזיה, זה חלל גדול ופתוח, אני מרגישה פחות בודדה כי בערב בעלי ואני לפחות נמצאים באותו חדר, גם אם אנחנו עובדים כל אחד בפינה שלו זה הרבה יותר נעים להיות ביחד באותו המרחב .
אז חשבתי למה אני בעצם מחכה ? באותה הזדמנות גם עיצבנו את הסלון שלנו מחדש, ספה חדשה, מזגן נורמאלי, שטיח, וילון ותמונות, וכמובן פינת העבודה שלי .
עכשיו בסלון שלנו יש את פינת העבודה והמחשב של בעלי, את פינת העבודה שלי (שמכילה גם 2 ארונות) וגם את ההליכון שלי , מישהו אמר רב שימושי ? : ) וכן זה גם סלון ... ככה זה כשמנצלים כל סנטימטר פנוי .


זו הפינה שלי :
על ההתחלה אני יגיד שהכל מאיקאה חוץ מהמגירות מתחת לשולחן והארון שתי דלתות (בתמונות הבאות)
מתחת לשולחן יש לי את המגירות (אליהן 3 קלסרים עם רעיונות ועוד דברים), פח, תיקיה עם שאריות נייר גדולות, קופסה עם שאריות נייר קטנות יותר, וקופסה עם קלסרים שיש בהם גזירות של ציורים מהניירות - כן כל זה מתחת לשולחן ועדיין יש מקום לרגליים, בערך . בארון הלבן בצד אני שומרת את רוב הנייר שלי .

את כל התמונות ניתן להגדיל על ידי לחיצה עליהן .



ברור שלא הצלחתי לצלם את השולחן כשהוא מסודר, פה אני בדיוק באמצע של הכנת הבית החמוד הזה שמחולק לתאים .




בהזדמנות זו אני יסביר קצת על מה שיש לי על השולחן והאחסון . זה הטרימר שלי - "יד ימיני" אני קוראת לו .
באמת שאני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיו. ניסיתי כשרק התחלתי לעצב אלבומים את החיתוך עם סרגל וסכין גרפית ומהר מאוד הבנתי שזה לא הולך לי טוב, הסרגל זז, הסכין לא חתכה עד הסוף ... בקיצור טרימר שווה את הכסף !
בעגלה הזאת יש את האלבומים והמילוי שלהם למטה, למעלה מקום לדפים מעוצבים שעוד לא באלבום, דיו וחותמות . בכיסים בצדדים יש טבעות למיני אלבומים, עוד חותמות, גירים, ניטים ומקבע ניטים. (לא צילמתי, אבל טיפה יותר ימינה יש את ההליכון שלי, כשאני רוצה להשתמש בו אני צריכה להזיז את העגלה בשביל להוציא אותו, כבר אמרתי שהשתמשתי בכל סנטימטר פנוי?)




וליד ההליכון שלא צילמתי : ) יש ארון 2 דלתות שאת תוכנו סידרתי לגמרי מחדש .
מה שלא רואים זה שלמטה יש 4 מגירות, בעליונה יש פרחים, שתי המגירות אחריה יש צ'יפבורדים וקישוטים אחרים ובאחרונה יש סרטים. הכי למעלה בארון יש את ה"בינד אית אול" עם הספירלות, מיני אלבומים שונים וכל מה שאני לא צריכה מתחת ליד.
אחר כך יש קישוטים למיניהם, ציטוטי וולום, מתגרדים, תגיות ועוד ... אחריהם יש את הפרחים (כן עוד פרחים) ומדבקות.
במדף הקטנטן ההוא שם יש אותיות של בייסיק גריי, ואחריהם למטה מצד ימין יש עוד אותיות של חברות שונות, דפים 15 על 15, קצת פרחים, נייר חלק וקצת נייר בתפזורת .






על המדף התחתון יש לי את הפאנצ'ים, על המדף האמצעי יש לי דבק נצנצים, וסיכות מתפצלות, ולמעלה יש את המגירות האלו ובתוכם נצנצים רגילים וחוטים, לידם יש את המכשיר חיתוך והדברים שבאים איתו .
כמו שרואים יש לי שם קופסאות שעוד לא הספקתי לקשט ... (בעלי התרגל כבר להביא הביתה את כל הקופסאות הריקות מהעבודה למקרה שאני צריכה אותם למתנות או לאחסון)


על השולחן (מימין לשמאל) עטים, דבקים למיניהם, פאנצ'ים בצורות קלאסיות (עיגולים וחותך פינות) מכחולים ועוד עטים.
מהדבקים אני הכי אוהבת את אקדח הדבק הוורוד הזה (יקר אבל שווה) ואת הנקודות דבק, יש לי אותם גם בסליל וגם בדפים.



בצד ימין יש את האחסון הנהדר הזה שבעלי הביא לי מהעבודה, הוא ממש נוח ומסתובב.
בתוכו יש המון מספריים בכל מני גדלים וסרגלים, עטים שאני משתמשת בהם הכי הרבה, מצית (לסרטים) דבק נקודות בדפים ודבק תלת מימד, כל מיני סכינים להחלפה . מנורה ותמונה של סבתא שלי ז''ל, האישה שאני הכי מעריצה בעולם.
לגבי סרגלים, אני מאוד מאוד מרוצה מ"סרגל האפס" שלי שהוא בעצם מראה את המרכז, ולא צריך לשבת ולחשב ולעשות לפי העין . זה פשוט מושלם כשרוצים להדביק כותרת או כל דבר אחר שיהיה ממורכז.



למי שמעוניינת בטיפים לאחסון, עברתי קצת על הבלוג ומצאתי את הפוסט הזה http://sallyalbums.blogspot.com/2009/08/blog-post_25.html שבו כתבתי קצת על איך אני מאחסנת את החומרים שלי .

8 תגובות:

  1. תתחדשי! איזה יופי! כמה חומרים יש לך, אני מרגישה ענייה :)

    השבמחק
  2. כמה פאנצ'ים....איזה כייף זה!!
    תתחדשי!
    ליאור

    השבמחק
  3. גם אני שמתי עין על הפאנצ'ים, את משתמשת בכל אלה?
    וגם על בית המיניאטורות. גם אני בדיוק צובעת אחד כזה. בבקשה תראי לנו מה עשית איתו בסופו של דבר...

    השבמחק
  4. אני משתמשת ברוב הפאנצ'ים, בחלק אני משתמשת פחות כמו פאנץ' שעושה חורים של מחברת ספירלה אבל הוא עדיין שימושי, בעיקר כשצריך בדיוק אותו : )
    אני יעלה את התמונות של הבית כשאני יסיים אותו, הייתי רוצה לראות איך שלך יצא גם : )

    השבמחק
  5. טוב, אוסף הפאנצ'ים שלך זאת חוויה... איזה כיף! ואיזה כיף שסידרת לך פינה במקום שנעים לך בו! לדעתי יש לזה השפעה ישירה על היצירתיות (לא שחסר לך...). מה שכן, לא הבנתי מה יש בכל הקופסאות הלבנות (אלה שעל המדף למעלה ואלה שעל ה"עגלה" ליד השולחן. זה לניירות?

    השבמחק
  6. תודה : )
    על המדפים בקופסאות יש סיכות מתפצלות, עוד פאנצ'ים ודבק נצנצים . הכי למעלה יש נצנצים רגילים וחוטים .
    על העגלה למעלה יש דיו וחותמות . בצדדים יש ניטים, גירם ועוד חותמות וגם טבעות למיני אלבומים .

    השבמחק
  7. יצאה פינת עבודה חלומית, כראוי לעבודות המהממות שלך.
    איפה קונים בית מחולק כזה יפה?

    השבמחק
  8. תודה : )
    אני קניתי את הבית במקס סטוק בחדרה . אבל הבנתי שיש אותו בעוד מקומות , תשאלי בפורום אני בטוחה שהבנות יודעות . הוא גם היה ממש זול 10 או 15 ש''ח

    השבמחק