יום ראשון, 19 בספטמבר 2010

מוצרים חדשים שאהבתי

הדברים החדשים שיצאו לפני כמה חודשים, חלקם עוד לא זמינים בכל החנויות, ממש סובבו לי את הראש .
התאהבתי בכל כך הרבה דברים ! חלקם ממש הסגנון השאבי שיקי שאני כל כך אוהבת וחלקם ממש לא, אבל אהבתי גם אותם . חלק מהדברים שפה אני כבר קניתי ומשמשתי : ) וחלקם אני מאמינה שאני ירכוש בחודשים הקרובים .



הדפים האלו הם של MY MINDS EYE . מאוד רומנטיים , מה שאני מאוד אוהבת בהם זה שיש נצנצים אליהם, בתמונות שלהם לא רואים אותם כלל .... אבל כל הציורים מנוצנצים .




ממשיכים עם אותה חברה (את שם הקולקציה ניתן לקרוא מהתמונה) .
שתי קולקציות מתוקות מתוקות לילדים , נכון אין לי ילדים בנתיים אבל זה באמת לא משנה, כל כך התלהבתי : ) אפילו בעלי אהב את הדפים עם הפילונים והחיות ....





פרימה .... איך אפשר בלי פרימה ? הקולקציות החדשות שלה פשוט מדהימות . גם עדינות וגם צבע ...
כשבעלי ראה את הנייר מהקולקציה שבמרכז הוא ממש אמר "וואו" , הוא באמת אמר את זה .
אני יסביר איך זה הולךבדרך כלל, אני מזמינה דברים באינטרנט, מראה לבעלי, הוא מתחיל לעשות עיניים גדולות כשהוא רואה את המחיר וזה באמת לא משנה שאני ממש ממש צריכה את הכל .... אני מתחילה לצמצם ולצמצם עד קבלת האישור מהמפקד תוך כדי שאני עושה לו עיני כלבלב עצובות . ואז הוא אומר "טוב, אם את ממש חייבת את כל זה ..." ואז אני מזמינה ומתחילה להגיש אשמה על כל הבזבוז .... ואז מגיעה החבילה ואני מראה בהתלהבות כל דבר ודבר בה לבעלי היקר שממש לא מתלהב ולפעמים זורק הערה כמו "מה תעשי עם זה ?" או "אני לא מתחבר לזה" ובדרך כלל הוא מבקש ממני לקצר ובסוף בורח ממש באמצע ...

כשהוא ראה את הנייר הזה הוא ממש אמר בקול "וואו" , הוא אמר שאני צריכה למסגר את הנייר הזה ונתלה אותו בסלון איך שהוא , בלי קישוטים ובלי תוספות כי הוא מושלם ! מיותר לציין שאני מזילה עליו ריר וקצת מפחדת לעשות איתו משהוא ...



וובסטר פיג'ס, אני מאוד אוהבת את החברה הזאת בעיקר בגלל הסיגנון שלה ובגלל שאני אוהבת לגזור את כל הציורים ולחבר מחדש ... הפעם לא התחברתי במיוחד לשום קולקציה אבל אני בהחלט יקנה כמה דפים מפה ומשם ... בעיקר מה שאפשר לגזור .



פאנסי פאנטס, אני אוהבת את הדפים בחבילות החדשות הללו כי הם ממש הסגנון שלי !



אמריקאן קראפטס, אני לא אוהבת כמעט שום נייר שהם מייצרים (חולה על האותיות שלהם), אבל הפעם ממש אהבתי את הפשטות של הקולקציה הזאת שלהם, שוב כי אני אוהבת לגזור את הציורים מהנייר וגם כי יש בהם נצנצים שמוסיפים טאץ' נחמד מאוד .



הקולקציה הזאת של קראט פייפר , ממש מדהימה , לא הסגנון הרגיל שלי אבל אני ממש התאהבתי בה .

אני מאוד אוהבת את הצבעים השונים כל כך והסגנון הישן , זה שוב מראה שקולקציה אחת יכולה להיות צבעונית ומגוונת ולא פלטה אחידה .


זאת קולקציה מתוקה של בו באני , אהבתי במיוחד את הדפים העליונים .


פינק פייזלי , קולקציה מהממת , קצת מזכירה את וובסטר פיג'ס ...
כמה חבל שבארץ אין הלווין , הקולקציה שהם עשו השנה להלווין פשוט לא מהעולם הזה ! אני לא אוהבת את הצבעים של החג הזה , לא אהבתי שום קולקציה שראיתי עד עכשיו אבל זאת ממש מדהימה ! כמה חבל ...


פרימה יצאה עם פרפרים מתוקים ביותר בכל מיני צבעים , הם עדינים ומוסיפים המון לעיצוב .

יש לי את מכשיר הסלייס, לא השתמשתי בו הרבה כי צריך להחזיק אותו תוך כדי שהוא חותך וזה הרבה זמן בעיקר עם רוצים לחתוך כמה צורות, אבל עכשיו יש את הלוח חדש הזה שמאפשר לחתוך צורות בלי להחזיק את המכשיר, עובד מעולה !

סיכות מתפצלות של "מייקינג ממוריס" (סליחה על השמות בעברית המקלדת שלי מסרבת לכתוב באנגלית היום)
אכזבה גדולה ! בתמונה הם נראים מתכתיים וכאילו יש להם טקסטורה - במציאות הם חלקים לגמרי ומכוסים בנצנצים. המראה שלהם שונה לגמרי מהתמונה !


פרחים מתוקים בשלל צבעים ובשלוש צורות של פרימה , חבילות קטנות יחסית אבל גם זולות .


זהו, אלו המוצרים החדשים שהכי הכי אהבתי . מקווה להתחדש בקרוב : )
את שמות הקולקציות אפשר לראות הבגדלת התמונה

6 תגובות:

  1. שיואו סאלי... את כל כך רעה. מאיפה הבאת לי את זה עכשיו? את יודעת מה אנשים אובססיביים כמוני עושים עם פוסט כזה? מתחילים להעתיק בצד את השמות ולחפש את זה כאילו זה הרבה שאני הכי חייבת בעולם עכשיו!!!

    מצד אחד, אוי ואבוי,
    מצד שני - אויש תמשיכי!

    את מאכילה בכפית את ההתמכרות שלי ...

    אשמח לראות גם מה עשית עם הדפים.

    יפית

    השבמחק
  2. מהיכן רכשת את המכשיר? ובכמה?

    השבמחק
  3. מהיכן רכשת את המכשיר? ובכמה?

    השבמחק
  4. רכשתי אותו ב 150 דולר (מכשיר+פלטה קטנה+כלים)
    אני קניתי ב www.scrapbook.com אבל את יכולה לקנות גם באתרים אחרים, רק שימי לב למבצעים לכרטיסים של המכשיר, אולי יהיה משתלם יותר לרכוש אותו במחיר מלאה ואת הכרטיסים ב 20 אחוזי הנחה (לפעמים יש כזה מבצע)

    השבמחק
  5. סאלי מתוקה, עכשיו אני מחכה לתוצרים!!!!!
    חיבוק
    ליאור

    השבמחק
  6. Wishfull Thinking של פנסי פנטס היא אחת הקולקציות היפות שראיתי בזמן האחרון, ואני כבר זוממת עליה כמה ימים... מחכה אולי יהיה עליה איזשהו דיל טוב. את הפרפרים של פרימה אני רואה פעם ראשונה. הם נראים משגעים!!! מתה כבר לראות מה תעשי עם כל האוצרות האלה! ואם בעלך קורא, אז: "בטח שהיא צריכה את הכל!!! כן, כן... גם את זה. ואת זה ואת זה! את ה-כ-ל-!"

    השבמחק