יום שלישי, 25 באוגוסט 2009

טיפים לאחסון וסדר

סדר מאוד עוזר בתהליך העיצוב , ככה החומרים נמצאים מול העיניים ויודעים בדיוק מה יש לנו
(ומה שאין נכנס לרשימת הקניות הבאה : )) זה גם מאוד מקל על הסידור של הבלגן שאחרי .
אני חולה על סדר ואני גם פרפקציוניסטית - שזה לא תמיד טוב . אבל כל מי שרואה את פינת העיצוב שלי רוצה שאני אסדר גם לה אחת
(למזלי יש לי פינה די גדולה בחדר שאני קוראת לו חדר ארונות , כי יש שם 2 ארונות גדולים של בגדים . ויש לי שולחן גדול וארון 2 דלתות ומגירות לאחסון החומרים . ככה שממש יש לי חדר עבודה , אבל לא להרבה זמן , ברגע שהמשפחה תתרחב - אולי בעוד שנה שנתיים , אני אתפנה משם , הישר לסלון : ( )
בכל מקרה אני מנסה למצוא דרכים לאחסן חומרים בצורה נוחה ככה שזה יתאים לי גם לאחר כך כשמקום העבודה יצתמצם.
וסליחה מראש על התמונות הלא ממש טובות

אז נתחיל בנייר
דפים בודדים אני מאחסנת בתיקיות הנהדרות האלו וחבילות נייר בנתיים בארון - חלקם עומדים וחלקם שוכבים



אני מעריצה מושבעת של קופסאות החרוזים !
את הפרחים אני מיינתי לפי צבעים ואז לפי סוגים



אני מסמנת את כרית הדיו בצבע של הדיו ומדביקה את הנייר על הצד האחורי שלה
* לפי העצה של פרפרים אני הופכת את הדיו כדי שלא יתייבש



מגירות פלסטיק - פתרון קצת יקר (צריך לתפוס את המבצעים) אבל מאוד טוב
במגירות הקטנות שלי אני שומרת מדבקות למינהן שממוינות לפי נושאים



סיכות מתפצלות נמצאות בתוך קופסא נהדרת שמכילה בתוכה קופסאות קטנות יותר (כמו של טיק טק )
או בתוך קופסאות חרוזים קטנות יותר
הכפטורים ממוינים לפי צבעים גם כן



סרטים , הם נמצאים במגירה בארון ולא תמיד נוח לקום כל פעם ולגלות שהסרט שהבאתי הוא לא בדיוק מתאים (קצת יותר מדי ירוק או קצת יותר מדי שמן ...)
אז עשיתי לי דפים כאלה לסרטים שיש לי כמה מטרים מהם .
רק לכחת כל סרט וגזור ממנו חתיכה ולהדביק על דף
* זה גם עוזר מאוד כשהולכים לחנות וקונים עוד סרטים , ככה לא יוצא שיש איזה סרט פעמיים
את החותמות שלי אני שומרת בקופסא בנתיים , אבל אפשר לשמור אותם גם בקלסר
מבטיחה לעשות פוסט חדש של טיפים לאחסון כשאני אצמצם במקום הפנוי שיעמוד לרשותי : (

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה