יום שלישי, 29 בספטמבר 2009

כרטיסים !

אני ממשיכה לעבור על שאריות שנשארו לי מעבודות קודמות ועל נייר שאני חושבת שלא אשתמש בו
ומנסה להתאים אותם וליצור מהם משהוא יפה - כמו כרטיסי ברכה : )
להלן חלק מהתוצאות (עוד בהמשך... יש לי הרבה עבודה)

כרטיס עדין עם קצת הבלטות שעשיתי


קרטיס שאני קוראת לו "גן יפני" .
חבל , אבל לא רואים פה את ההבלטות שממש עושות את הפרחים והרקע תלת מימדי


משום מה הסרט הכרטיס הזה יצא בתמונה בצבע מוזר ... באמת הוא לגמרי לבן
הוספתי נצנצים לקישוט





כרטיס פשוט



ועוד כרטיס עם הבלטות ונצנצים : )

תגובה 1:

  1. היי סאלי
    לא יודעת מתי הכנת את זה אבל הכרטיסים כאן הם הכי יפים שראיתי!! בחיים לא ראיתי בלוג שאני אוהבת שם מאד-מאד 99.9% מהתוצרים!!
    הכרטיסים הפסטליים פשוט מהממים!!
    ואם עדיין לא נתת אותם.... תמיד אשמח לקבל אחד ליומולדת....
    את מוכשרת מאד! בחירת הצבעים שלך מדהימה. כ"כ בעדינות ובטעם טוב.
    וואאוו!!!!!

    בטח עוד אכתוב לך בהמשך
    ליאור-חתולי8

    השבמחק