יום שבת, 12 בספטמבר 2009

אוסף של חופשות

ברוח החג המתקרב החלטתי לעשות קצת סדר ולהעלות עיצובים של חופשים ובילואים
וכמובן להעלות קצת זכרונות

זה עיצוב שעשיתי לאלבום בהזמנה , הוא די אומר "טבע" גם בגלל הרקע הדמוי העץ
וגם בגלל כל התוספות , עיצוב שאני מאוד אוהבת : )



זה גם כן מאותו אלבום , עיצוב פשוט יותר , לאוהבי הסגנון .



זה עיצוב ממש ישן שעשיתי לפני כשנתיים , רואים כמה התקדמתי מאז ...
אבל אני עדיין אוהבת אותו , למרות שהייתי משנה את מיקום הכותרת ומזיזה כמה דברים ...



תמונה גזורה , אני אוהבת לעשות עיצובים כאלה כשיש אפשרות לגזור את התמונה
זה תמיד נראה מיוחד בעיניי , גם אם בתמונה הזאת אין ממש קישוטים .



זה עיצוב בסגנון ישן / רטרו שעשיתי לאלבום הילדות של בעלי



קצת זכרונות מהשנה הראשונה שהתחלנו לגור ביחד : )



טיול בפארק קטן בצפון , כחלק מסוף שבוע / ירח דבש .
חלק מהקישוטים מודבקים בתלת מימד ...



זה גם כן עיצוב ישן בן כשנתיים (איך הזמן טס) , הייתי משנה את הכותרת
אבל בפרחים לא הייתי נוגעת , אני מאוד אוהבת אותם .
חוץ מזה שלקח לי נצח לתפור את הכפטורים לפרחים ...



כן , לא כל ההתחלות יפות . לא יודעת מה חשבתי לעצמי כשהוספתי את התמונה
שבפינה העליונה ועוד עם העלים הירוקים ...



אני ממשיכה לעשות סדר , ככה שפה ושם יצוצו עבודות ישנות וקצת מפחידות : )

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה