יום שלישי, 8 בספטמבר 2009

אלבום חדש בסגנונות מעורבבים

הרבה זמן לא כתבתי , הייתי די עסוקה בהכנת אלבום חדש .
זה אלבום ליומולדת של אישה מקסימה , מזל טוב : )
הבקשה הייתה שהאלבום יהיה בסגנונות מעורבבים ושכל הדפים יהיו שונים
היו לי די הרבה אתגרים באלבום הזה מכיוון שהתמונות הגיעו מודפסות מראש
ולא הייתה לי האפשרות להקטין אותן קצת או לשנות טיפה את הצבע כדי שיתאימו לתמונות האחרות בדף
היו תמונות משפחתיות ישנות , חגים , ימי הולדת קודמים , דפי ברכה וחתונה .
את הפוסט הזה אני יקדיש לכל העיצובים באלבום שמעוצבים בסגנון קלאסי שמתאים לחתונה

את הדף הזה לקח לי כמעט רבע שעה למצוא אבל זה היה שווה את זה !





וזה הדף הראשון באלבום , המון קלאסה ... אפילו בעלי אהב !





זה עיצוב מינימליסטי ורומנטי


לדף המקסים הזה לא היה צורך להוסיף כלום חוץ מתמונות



דף שהוא קצת בסגנון יותר ישן







זהוא להיום , בקרוב עוד עיצובים חדשים מהאלבום החדש !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה