יום שישי, 27 ביולי 2012

שחור לבן וצבעוני

זהו אחד הדפים האהובים עלי באלבום הזה (אלבום לחבר קרוב) , תמונה קלאסית של הבת שלו מלפני כמה שנים בה היא מחזיקה מטריה , וכמו שהתמונה קלאסית גם העיצוב קלאסי .
אני מאוד אוהבת לעשות שילובים של רקע רגוע בצבעים בהירים וניטראליים ולתת את ה"פאנץ'" בקישוטים ובפרחים צבעונים מאוד . עשיתי עיצוב כזה לפני כשנה לתמונות של החתולה שלי : )
חייבת לציין שהצבעים במציאות הם כמו בתמונה הראשונה, בתמנות האחרות השמש "ברחה" לי ...










במרכזי הפרחים הדבקתי אבנים שחורות, ככה הפרחים נראים יותר כחלק מהעיצוב השחור לבן .
הקישוט הזה בצד התמונה הוא מדבקה מתגרדת עליה הדבקתי 2 פנינים סגלגלות קטנות
הרבה פעמים אני גוזרת את הפרחים ומשתמשת בעלי הכותרת שלהם כסוג של עלים






















והעיצוב השני ... דף של פרימה שכל מה שעשיתי לו זה יישון קל בקצוות וגזרתי קצת את הפרחים כדי להשחיל את התמונה מתחתיהם .
כשיש תמונות נהדרות צריך לתת להן את הבמה !


לבקשתו של החבר שבשבילו הכנתי את האלבום השארתי המון מקום בדף הזה וגם בקודם לרשימות .
אני מאוד אוהבת את הרעיון שאין מקום ספציפי כמו תגית או מדבקה שמיועדים לרשימות כי קודם כל אין הגבלה במקום אם הטקסט ארוך ושנית אפשר להיות יצירתיים ולרשום איפה שרוצים - מתחת או מעל להתמונות , למעלה בצד או במרכז ... ובכל מקרה זה יראה כחלק מהעיצוב ולא כתוספת
(ביחד עם האלבום הבאתי לו גם 3 עטים בגוונים שיתאימו לכל העיצובים באלבום - שחור, אפור וחום . לדף הזה למשל חום יהיה ממש מושלם)














 





















זהו . החודשים האחרונים קצת לחוצים ואני לא מספיקה לעדכן את הבלוג כמו שהייתי רוצה ... יש עוד המון דפים מהאלבום הזה וגם עוד דף שהכנתי בשבילי ... ומיני אלבום מהסופ''ש בים המלח : )
שתהיה לכולנו שבת קרירה כמה שאפשר !

4 תגובות:

  1. דפים משגעים! כמו תמיד!!
    ואני אוהבת שאין כיתוב בדף.
    אני לא אוהבת כותרות בדפים או סיפורים. (אלא במקרים מיוחדים של טיול שאז כדאי לרשום את התאריך ושם המקום ואפשר לעשות זאת בקטן בפינה).
    נהדרת את !!!!

    השבמחק
  2. את כל כך מוכשרת! אני אוהבת את שני הדפים, אבל יותר את הראשון - אולי כי הוא יותר "את": המון פרטים קטנים שמותאמים אחד לשני בדייקנות גדולה. חוץ מזה אני מוכרחה להודות שאני מאוד מתרשמת מהרעיון שגבר מזמין אלבום מעוצב (אלא אם זו מתנה לאשתו... זה כבר יותר שגרתי...).
    ותנסי למצוא זמן לבלוג - אני מאוד נהנית מהפוסטים שלך ומתגעגעת אליהם... (:

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה : ) הראשון באמת יותר "אני" : ), אשתדל לא להזניח את הבלוג ... והאלבום הוא מתנה ממני לחבר יקר - מה שעדין מפתיע זה שהוא באמת אוהב אלבומים, כל התמונות של המשפחה שלו מסודרים באיזה 40 אלבומים אם תאריכים ורשימות ... והוא ממש התלהב מהאלבומים הידניים ומכל הקישוטים הקטנים . הוא באמת איש נדיר .

      מחק