יום רביעי, 11 ביולי 2012

זכרונות

תמונות ישר מעלות בנו שלל זכרונות והזכרונות האלו הם כמו פאזל שמרכיב את העבר שלנו .
קיבלתי תמונות ישנות בגוונים שונים, התמונות צולמו בזמנים שונים, במקומות שונים עם אנשים שונים ...
חשבתי לי - איזה פאזל צבעוני ומבולגן ! וזאת הייתה ההשראה שלי לעיצוב - דף שמורכב מכמה דפים שונים ומיושנים, נזכרתי מיד שיש לי דף מושלם ומוכן של פרימה .
גזרתי את הדף לחלקים שכבר היו מחולקים, יישנתי את הקצוות והדבקתי את החלקים חזרה למקום על נייר קראפט . על הניירות האלו הדבקתי את התמונות .
חשבתי לעשות גם תפרים על החלקים בנוסף ליישון אבל זה נראה לי קצת יותר מדי, למרות שבתמונות הדף נראה ממש מינימאליסטי .



אפשר לראות את הישון והרווחים הקטנים כאן בתמונה
  














זהו , לעיצוב יש טקסטורה מהממת ואני מרוצה מאוד .
בעלי התלהב במיוחד וביקש שאני אכין גם לנו משהו דומה - והוא בדרך כלל לא מתלהב מהעיצובים שלי ובטח לא מהמיושנים ...
האמת חשבתי לעשות משהו דומה כתמונה מעוצבת לחדר עבודה או למסדרון, להוסיף כותרת מעניינת ופרחים ... אני עוד צריכה לחשוב על זה : )

תגובה 1:

  1. זה מקסים!
    אני לא מתה על החלק של היישון אבל הדף עצמו הוא משהו משהו!!
    גם הצבעים שבחרת מהממים... טוב נו, כמו תמיד!!

    השבמחק