יום ראשון, 28 באוגוסט 2011

HIT THE ROAD

עיצוב מחודש לתמונה שצולמה לפני כשנה בדרך לאילת
צילמתי את עצמי בתוך האוטו במהלך הנסיעה, את הרקע גזרתי . במקום לעשות עיצוב צפוי באווירת טיול הלכתי לכיוון ההפוך, בזמן האחרון אני עושה הרבה דברים בצורה אחרת מהצפוי ...
עיצוב רגוע ונקי בסגנון הישן/וינטאג' : )



לכח לי נצח לגזור את העלים האלו



כותרת קצת שונה ממה שאני עושה בדרך כללי (שהכל סט) הפעם השתמשתי באותיות מודבקות וחותמת










חומרים : נייר רקע של בייסיק גריי (בייסיק) ונייר גזור של פינק פייזלי . תגית של פינק פייזלי . אותיות של בייסיק גריי . 2 חותמות של 2 חברות שונות , אני לא זוכרת את השם אבל אם מישהי מעוניינת לדעת שתרשום בתגובה .


בקרוב פוסט על חומרים וטרנדים (ישנים וחדשים) שאני ממש אוהבת ולא יכולה להפסיק להשתמש בהם : )

2 תגובות:

  1. אהבתי את הפשטות.. מרגיע כזה.

    השבמחק
  2. משגע סאלי! כמה עדין ואלגנטי.
    ואת משוגעת לגזור ככה את העלים...
    נשיקות ולילה טוב♥
    ליאור

    השבמחק