יום שלישי, 16 באוגוסט 2011

יום הולדת חגיגה נחמדת - פרק ב : )

פרק ב של היומולדת של ליאור יקירתי (חתולי8)
אני אתחיל בתודה לבעלי היקר שהסכים לקחת אותי למודיעין ליומולדת ולחכות לי עד שאני מבלה שם : )

מכל הבנות בסקראפ פגשתי פנים מול פנים רק כ 3 בנות וגם זה היה לדקות ספורות . ככה שאני לא הכרתי שם אף אחת ולמרות החשש הקל שהיה לי ידעתי שאני נכנסת לפורום מקסים של בנות - בדיוק כמו הפורום במחשב . וצדקתי !
כולן היו נפלאות וקיבלו אותי בחום , היה מנחם לדעת שאני לא היחידה שלא מכירה אף אחת ...
כשהגעתי היו כ 10 בנות בבית והמספר הלך וגדל לכמעט 30 בנות !
הנה תמונה שצולמה בדקות הראשונות שלי במסיבה - תראו איזה כיף היה !



המסיבה התחילה בשרשרת של דגלונים ...



ואחר כך הדפים של הספר השמן (מרוב שהיו המון דפים הבנות שמו את הכל בסלסלה) .
ליאור הייתה צריכה לנחש מי הכינה כל דף (את שלי היא ניחשה נכון !)



וכל הדפים עברו במעגל בין הבנות



השולחן - נושא חורף . נראה פשוט מושלם !







אני הייתי חייבת לעזוב את המסיבה אחרי שעתיים, אבל נהנתי מאוד מכל רגע .

וזאת המתנה שליאור נתנה לבנות שהגיעו




ובפנים ריחן לארון בצורת חתול מקסים (הבנתי שנחמה הכינה אותו - תודה) וסימניה !!!

יש ! אני קוראת המון וכבר כמה זמן שאני אומרת שאני יכין סימנייה ... ובנתיים ליאור מכינה 20 סימניות ורק עושה לי עוד ועוד חשק ... עכשיו יש לי סימניה : )




עוד באותו הלילה היא החליפה את הסימניה הישנה שלי (אני קוראת כרגע 2 ספרים, זה הספר של שרלוק הולמס, אני אוהבת בו כמה דברים : הבילוש, התרגום המדהים, הסיפורים הקצרים - ככה שאפשר לקרוא סיפור שלם מתחילתו ועד סופו לפני השינה וכמובן הכריכה הקשה ! אין כמו כריכה קשה בשביל לתת הרגשה חמימה וכיפית של ספר, בשבילי זה כמו שוקו חם בחורף. חבל שלא עושים יותר ספרים בכריכה קשה ...) טוב, די . אני יכולה לדבר על ספרים בלי סוף ...







הייתה לי יומולדת בחודש הקודם, ליאור הכינה לי כרטיס ברכה מקסים ומתנה שהיא מסרה לי במפגש




והמתנה, נר ריחני וצלחת הגשה . היא התנצלה שזו לא מתנה סקראפית, אבל מי שמכיר אותי טוב יודע שאני חולה על נרות - בעיקר ריחניים (כשעברנו דירה היו לי 2 ארגזים מפוצצים בנרות!) וצלחת הגשה יפה שכל בית צריך! ככה שפגעת בול : )




אני רוצה להודות לתמי, מיכל ושיר - המארגנות ולאור יחיד על פתיחת הבית שלה בשבילנו

ולליאור היקרה על החברות המקסימה, החום והפרגון - אוהבת אותך !

2 תגובות:

  1. יש לי דמעה קטנה בזווית העין מרוב התרגשות.
    איזה פוסט משגע! איך תיארת נהדר את הערב הזה שבו ריחפתי מאושר....
    תודה סאלי מקסימה שלי על הכל, שטרחת ובאת, תודה ל א' המקסים שהביא אותך, תודה על המתנות, ותודה על שאת כ"כ מקסימה.
    וואי, זה מרגש!נשיקות מליון!

    ליאור
    אה, כשתגמרי את השרלוק הולמס, תוכלי להשאיל לי אותו לקריאה? אוהבת את הסיפורים עליו.

    השבמחק
  2. סאלי יקרה
    איזה יופי של תמונות העלית
    שמחתי מא להכיר אותך!
    מקווה שיצא שוב להיפגש

    tamika14

    תמי.

    השבמחק