יום שלישי, 5 בינואר 2010

חופשה וסיכומים

סיכומים של החופשה . לפני כמה ימים חזר בעלי לעבודה ואני שוב נשארתי לבד בבית (ביחד עם החתולה : )) . בשבוע וחצי החופש שהיה לו לא עשינו יותר מדי דברים , בעיקר ישנו עד 12 ! טוב שאין לנו בינתיים ילדים ...
והלכנו לישון ב 2 או 3 בלילה ... בקיצור כיף .
החופשה התחילה ממש טוב , מזג אוויר מצוין , קנינו לי סכיני שף מדהימים , טיילנו .
הצתלמנו בשני חופים , כל החוף היה לרשותנו והיה מאוד כיף , גם ראינו 3 להקות גדולות של ציפורים לבנות
(אין לי מושג איך קוראים להם) בדיונות של אחד החופים . טיילנו בזיכרון יעקוב וראינו סרטים .... וברור שבעלי היה צריך גם לעבוד בחופשה , איך לא , אז הלכו לנו יומיים ממנה אבל זה לא נורא כי בינתיים נחתכתי, זאת אומרת הורדתי לעצמי ציפורן ביחד עם קצת בשר – כן עם סכיני השף המדהימים החדשים שלי : ) וככה התבטל לו הטיול לירושלים : ( אני כל כך כועסת על עצמי , אני קוצצת נהדר וממש מהר (כמו מאוורר שמסתובב ורואים טשטוש אחד גדול ...
ככה נראות הידיים שלי כשאני קוצצת) אבל הייתי צריכה כנראה יותר זמן כדי להתרגל לסכינים ולהאט קצת ...
טוב , את הלקח שלי אני למדתי!
כשבוע ימים אני לא מנקה את הבית ולא מרטיבה את היד , גם לא מכינה אוכל ולא עושה כלים וגם לא כרטיסים ועיצובים חדשים : ( שזה מטריף אותי !

בכל מקרה , אני אספר קצת על החוויה משוק הפשפשים של יפו . הייתי ב2 שווקי פשפשים אחד בחיפה
(לא המעניין במיוחד בעיקר בגלל שיש שם הרבה מוכרים שמוכרים דברים חדשים ולא ישנים) והשני ביפו . המשימה שלי הייתה לעבור בכל השוק ולהשיג ספרים ישנים באנגלית, כפטורים ישנים ומחברת תווים ישנה ... מה שהשגתי היו רק הספרים .
אבל גם למדתי הרבה מהחוויה , למשל לקחת איתי תמיד נוזל לניקוי ידיים ! חובה !!!
ושאין טעם לשאול אצל המוכר כלום , כי או שהוא לא יודע או שהוא בכלל לא מבין מה רוצים ממנו ...
החלק המצחיק של הטיול היה כשראיתי כיסא נדנדה מהמם , פשוט מדהים . כזה שעשוי מבמבוק בסגנון ממש ישן ... ואני עומדת לי מולו ומספרת לבעלי מה אני מתכננת לעשות לו : קודם כל מנקים אותו ואז שמים שכבת בסיס ואז צובעים בלבן ומיישנים קצת , ואז אני תופרת לו 2 כריות מהממות מבד קלאסי עם קצת וורדים אולי ... או אולי רק קלאסי ...
לא , עם וורדים כי ככה זה הכי מתאים לגינה . ואז אני בבוקר יושבת לי על הכיסא הזה קוראת ספר בשמש ומתנדנדת לי – כל זה ממש כמו סרט רץ בראש שלי .
ואז בעלי אומר לי : אבל אין לנו גינה , גם לא מרפסת ... ואין לך מכונת תפירה ו... אה , את גם לא יודעת לתפור במכונת תפירה !
אתם לא יודעים כמה קשה היה לי לעזוב את הכיסא הזה ! אם רק היה לנו מחסן ...
איזו הזויה אני ...

טוב , אני מקווה לחזור ולעשות עיצובים חדשים בקרוב אחרת אני אתחרפן לגמרי .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה