יום רביעי, 27 בינואר 2010

יומן החיים 2009

כבר הרבה זמן שאני עובדת על היומן הזה ואני סוף סוף סיימתי אותו וגם צילמתי .
בעיקרון זה סוג של יומן , יש בו הכל . מה שיש היום ומה אני חושבת שיהיה בעתיד .
איך נראים החיים שלי והבית שלי וקצת על העבר שלי .
ובסוף כתבתי על מה שאני חושבת שיקרה בעוד שנה , בעוד 5 שנים ובעוד 10 שנים, בצורה הכי מפורטת שרק אפשר לדמיין.
ובעוד כמה שנים אני יוכל לחזור ליומן ולהיזכר ואולי גם לצחוק ולהגיד "מה חשבתי?!"
עשיתי סוג של יומן כזה, יותר נכון מכתב כזה כשהייתי בכיתה ו' וכתבתי על השנה הבאה ובכיתה ז' כשפתחתי אותו התפוצצתי מצחוק ! אני מאוד ממליצה לכם על הפרוייקט הקטן הזה .
את התמונות הקטנות יותר תוכלו להגדיל על ידי לחיצה

והנה העטיפה ליומן





ומאחורה



והדפים מבפנים
פה כתבתי מי אני , מה אני אוהבת ומה אני שונאת , מה מצחיק אותי ומה מעציב אותי ...



קצת על היומיום שלי וציטוטים נבחרים מספרים שקראתי



והמשך של הציטוטים מהספרים



חלק מהספרים שאני מאוד אוהבת



בבלוג לא העלתי את הדפים הבאים אחרי הדף הזה , כי אלו תמונות של הבית שלנו ושל הנוף מהחלונות בבית .



ואחרי הדף הזה יש כמה דפים שבהם צילמתי את התכשיטים והבגדים והנעליים שאני הכי אוהבת
(איזה קטע זה יהיה לראות את זה בעוד 40 שנה : ))


ואיך אפשר בלי אוכל ?







קצת על עצמי כשהייתי קטנה ומה חשבתי שאני יהיה כשיהיה גדולה : )
הצעצועים שאהבתי ומה היה הלהיט הטכנולוגי של הזמן הזה (וידיאו)
השמש והעננים הם חותמות ואת המסגרת מסביב אני ציירתי .



והבמשך לילדות , "רגעים בחיים" רגע הכי עצוב והכי שמח ומביך ....


עוד ספרים וטלוייזיה , סרטים סדרות שחקנים...


ואיך אפשר לעשות יומן בלי חלומות על חתיכים ? (ממש נערה בת 17 : ))
החתיך שלי הוא אורלנדו בלום .


אנשים שאני מעריצה




אנשים מפורסמים שאני לא מכירה אישית ואנשים מהחיים שלי




מה אני מאחלת לעצמי




ובעתיד ...
הדף הוא דף חלק עם החתמה של והאותיות מתגרדות





ולסיום תמונה עדכנית של שנינו

5 תגובות:

  1. היומן מדהים!אוהבת את העיצובים שעשית והרעיון שלך גאוני !!

    השבמחק
  2. הי סאלי
    הרעיון משגע!!! העיצוב מקסים, הדפים יפיפיים!! הכל בטוב טעם משובח!!!
    האמת שגם אני חשבתי להכין לעצמי משהו כזה, אני עדיין מחכה לסט של דפים שאני זוממת עליו ואז אולי אגיע סוף סוף לעיצוב עצמו...בינתיים זה רק בראש...
    בהצלחה!!!
    חיה

    השבמחק
  3. כבר אמרתי שאני אוהבת את העיצובים שלך?..

    מ ה מ ם !

    השבמחק
  4. איזה יפה הדף של אורלנדו! אני גם רוצה כזה!
    אני הכנתי לו אלבום שלם עם תמונות מסרטים לצפייה ישירה שהוא מככב בהם.
    הוא פשוט כל כך יפה שלא משנה כמה הדף שלי יצא מכוער, הוא פשוט האיר אותו.

    השבמחק