יום שלישי, 18 באוגוסט 2009

כפולות מהטיול לאוקראינה

הסדר של התמונות קצת התבלבל לי : )
בחודש ינואר השנה טסנו לאוקראינה , בילינו 3 לילות במלון בעיר שבעלי גדל בה, זאפורוז'יה .
ו 3 לילות בעיר שאני גדלתי בה (עד גיל 7 וחצי) . הטיסה הייתה בעיקר בשבילי , אני מאוד רציתי לראות את סבתא שלי
ודודה שלי . וטוב שלא חיכינו לקיץ הזה כמו שבעלי רצה כי סבתא שלי נפטרה לפני קצת יותר משבועיים .

כמו שאמרתי הגענו ממש בשיא החורף , בישראל היה 20 מעלות כשיצאנו , באוקראינה היה 25- כשנחתנו .
היה כל כך קר שזה לא יאמן , כל הבגדים המיוחדים לקור שקנינו בארץ לא עזרו הרבה והיה קצת קשה בימים הראשונים .
בקיצור הייתה ממש חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת !

תלחצו על התמונות כדי להגדיל אותן

זה עיצוב שעשיתי לעיר שבעלי גדל בה . התמונות הקטנות הן מאינטרנט .
את התמונות הקטנתי בפוטושופ .



אלו תמונת שצולמו בתוך הסלון של הבית של סבתא ז''ל , בתמונות - אני ובעלי , סבתא שלי , דודה שלי ובעלה .



הנה התקריבים של הפרחים



זה עיצוב "טיולי" , התמונות צולמו בשדה התעופה בישראל .
הוספתי רבאונים בנושא טיולים


אלו תמונות שצילמתי מהמלון . הכל מלא בשלג : )



ואלו תמונות של החדר שלנו במלון . נתחיל בזה שהחדר היה גדול לפחות פי שתיים מהחדרים בישראל .
השרותים היו ממש ענקיים ! כל החדר היה שמור טוב ומצוחצח להפליאה .
הקולה במיני בר עלתה לנו 4 ש''ח וארוחה זוגית שהוזמנה לחדר עלתה 65 ש''ח
מיותר לציין שרוקנו את המיני בר : )
החסרון היחיד היה הקור . המלון לא היה מוכן לכזה קור (בדרך כלל יש רק מינוס 10) והיה מאוד קר בחדר .
המזגן לא עבד כי המנועים קפאו והחימום הסטנדרתי היה חלש מאוד .

בימים הקרובים אני מעלה את העיצובים האחרים מהטיול : )

תגובה 1:

  1. Such beautiful layouts! I love how you've arranged your photographs and the papers are wonderful. Glad you could join us at BG challenges this time. Chris and the design team. :)

    השבמחק