יום ראשון, 9 בספטמבר 2012

על האש ביערות ישראל

כמה שאני אוהבת לצאת ליער ! לא משנה לי הפיקניק ועל האש - תנו לי רק לשבת ולהקשיב ולהריח ...
נכון, היערות שלנו בארץ בכלל לא דומים ליערות בקנדה או אירופה איפה שיש מפלים ונחלים וירק אין סופי ופירות יער - והכל במקום אחד . אבל אני אומרת שצריך להעריך את מה שכן יש לנו, ואלו יערות לא רעים בכלל, יש המון עצים וסלעים וגבעות ... ובעונה המתאימה יש גם פרחים מקסימים ואפילו קצת זרימת מים .
כמובן ששמחתי לראות שגם בדרום (אני גרה בחדרה ככה שכל מה שנמצא דרומה מתל אביב אני קוראת לו דרום) אוהבים לצאת ליער . החברה בתמונות גרים בראשון לציון, אני לא מכירה את הסביבה כל כך אבל הנה גם שם ב"דרום" יש יער נחמד .

בתמונות האבא והבת מתאמנים יחד באומנות לחימה וזה נתן לי את הרעיון לשים את הרקע של הלוגו של המשטרה
את הלוגו מצאתי באינטרנט והדפסתי בשני גדלים - האחד טיפה קטן יותר מהשני . גזרתי את שניהם והעתקתי לדף . את הלוגו הגדול גזרתי ואת הקטן הבלטתי בעט שחור . כמובן שאת השבלונות שגזרתי שמרתי לשימוש חוזר .
התמונה הראשונה יצאה קצת צהובה, הצבע האמיתי הוא כמו בתמונה השניה  והשלישית . ככה שהרקע הוא יותר אפור .




















הוספתי עלים גדולים שהכנתי עם הדרכה שגם כן מצאתי באינטרנט - אוריגמי עלים
הכנתי כמה עלים בכמה צבעים וגדלים, עברתי בגיר חום על הקיפולים כדי שיבלטו קצת יותר

















חייבת לציין שאהבתי מאוד את התוצאה והשתמשתי בהם גם בעיצוב השני : )
























הפעם התמונות קצת יותר "גבריות" לכן העיצוב בהתאם 
אני מאוד אוהבת את הדף הבהיר עם סימן הגלגל עליו : )
גם כאן התמונה הראשונה יצאה צהובה משום מה ... הצבעים האמיתיים הם כמו בתמונה הזאת שלמטה :



















בשני העיצובים שוב השארתי המון מקום לרשימות ושמרתי על עיצובים "נקיים" מהרגיל .

שבוע נעים לכולם !

2 תגובות:

  1. איזה יופי של דפים, כל כך מתאימים לנושא.
    שתהיה לך שנה מופלאה, מוכשרת שכמותך.

    השבמחק
  2. סאלי זה מדהים! פשוט מקסים. במיוחד אהבתי את הדף השני!
    והעלים...הייתי בטוחה שהם עלים אמיתים!!!!!
    נשיקות מותק♥ אוהבתותך!!!

    השבמחק