יום שלישי, 10 בינואר 2012

הצצות לקולקציות חדשות

CHA חורף 2012
למה, למה כל חצי שנה (ובאמצע השנה גם) חייבות לצאת מיליון קולקציות חדשות ?! בארה''ב כנראה לא שמעו את המילה "תקציב דליל" .
האמת היא שאני ממש נושאת תפילה קטנה לפני שאני רואה מה חדש : "בבקשה, בבקשה שזה יהיה מכוער" .
לצערי לאלוהים כנראה יש דברים יותר חשובים לטפל בהם ...

לפני שאני עוברת לכמות ענקית של תמונות , אפשר לראות את הקולקציות של פרימה בבלוג שלהם, גם קולקציות אחרות מופיעות בבלוגים של החברה או באתר החברה, ואפשר כמובן גם לעשות חיפוש בגוגל .

נתחיל בפרימה אהובתי , שמות הקולציה בראש התמונה .
חלק אהבתי, חלק לא ממש ... יופי : )





קולקציה חדשה של תינוקות . GRAPHIC 45 . קולקציה מהממת ברוח הוינטאג'.... לא יכולה לחכות !

קולקציות של מי מיינד איי, חלקן ממש נחמדות , אני אוהבת את דפי העץ



אם אני לא טועה אלו גם שלהם ...


קולקציות של SEI .


PETALOO
וובסטר פייג'ס . האמת אני לא מתלהבת מהקולקציה הזאת וגם לא המקולקציות האחרונות שלהם ...
פינק פייזלי

GLITZ בקולקציות מדהימות ! שלושתן מקסימות ועדינות ורומנטיות ...


וזהו ... מספיק ! כל כך הרבה דברים חדשים ומדהימים !
ומהחומרים החדשים שכבר יצאו אני אוהבת מאוד את הקולקציה בנושא אהבה של בייסיק גריי ואת הקולקציה בנושא מערב וחווה של אוקטובר אפטרנון ...
 
אני יודעת שהבטחתי יומן תינוק, אני עדיין מבטיחה : ) בפוסט הבא .

תגובה 1:

  1. וואי איזה דברים משגעים. הכי אהבתי את הקולקציה בתמונה האחרונה!
    תודה שהעלת את זה לכאן!
    נשיקות מתוקה קטנה♥♥

    השבמחק