יום חמישי, 4 באוגוסט 2011

קופסא עגולה מעוצבת

לפני כמה חודשים ביקרתי בחנות יצירה בסביבה שעוד לא הייתי בה (לא יודעת איך פספסתי אותה) והיו שם המון המון דברים מעץ שניתן לקשט ולצבוע ולהדביק ... הבנתם את הרעיון . שם קניתי גם את השלט לדלת מהפוסט הקודם, ועוד המון דברים אחרים : )
חיפשתי די הרבה זמן קופסא עגולה יפה (תוך כדי חיפוש קניתי קופסאות כוכב ולב מקרטון בשלל גדלים שאני עוד לא יודעת מה אני יעשה איתן אבל בטוח נמצא לזה שימוש) ורציתי לעצב אותה בסגנון השאבי שיק שיתאים לעיצוב הבית וסתם להניח אותה בשולחן הקטן (שצריך עוד לקנות) ליד דלת הכניסה או בספריה - סתם ליופי .
ובשבוע שעבר מצאתי את הקופסא בבלגן שיש בבית ולא יכולתי להתאפק יותר והתישבתי לעצב !
וזאת התוצאה :


















כמה טיפים :

* עדיף שהחלק העליון של הקופסא יהיה בהיר יותר מהצדדים שלה או באותו הצבע , עם החלק העליון יהיה כהה יותר אז הוא צריך להיות הרבה יותר כהה מהצדדים ולבלוט ממש

* קודם מדביקים את הנייר שבצידי הקופסא ואז את החלק התחתון והעליון

* לא לשכוח לסמן את המיקום החורים של הברגים כדי שיהיה קל יותר להחזיר אותם למקום

* גם אם יש קצת אי דיוק בחיתוך תמיד אפשר לגזור את המיותר במספריים אז עדיף לכחת כמה מילימטרים ספייר


חומרים :

הקופסא (בכותר 15 ס''מ)

נייר נקודות וורוד של אוקטובר אפטרנון

נייר עליון (הבז' והפרחים שגזורים ממנו) של פנסי פנס

פרחים של פרימה


זהו, בנתיים הקופסא נחה לה על מדף בחדר העבודה, מכוסה בבד (כדי שהאבק לא יפול עליה) ומחכה ליום שיציגו אותה בגאווה : )

נהנתי מאוד להכין אותה והיא עשתה לי חשק לעוד קופסאות ( לא שאני יודעת מה לעשות איתן...)

4 תגובות:

  1. כרגיל, רומנטי ומקסים!
    סןפשבוע מקסים מתוקה שלי!

    ליאור

    השבמחק
  2. איזו קופסא רומנטית מקסימה! שאבי שיק/וינטאג' יפהפה!
    עכשיו רק צריך לקנות את השולחן שעליה היא תעמוד...

    השבמחק
  3. קופסא מקסימה, כמו קופסת כובעים של אשה צעירה ומכובדת מתחילת המאה הקודמת.
    עינת ספקטור.

    השבמחק
  4. קופסה מהממת ביופיה, היא נראית ממש כמו עוגה גבוהה ומפתה, מקסים.

    השבמחק