יום ראשון, 3 ביולי 2011

החלפת מתכונים לבנה

יש ! סוף סוף יש לי מחשב !!!
עדכון מעבר קצר ... אני בבלגן ענק עם חשמלאי, שיפוצניק, צבעי ... ממש לא משעמם ! אני לא מוצאת המון דברים ... פרקנו רק כחצי מהקופסאות : ( (היו משהו כמו 75 -80) . ככה שיצירה אני לא יעשה עוד הרבה זמן ...

בנתיים אני מעלה את המתכונים המעוצבים של ההחלפה הלבנה בקומונה סקראפ ניירו מספריים
היה צריך להכין מתכונים לבנים, עם אפשרות לנגיעה של צבע .
אני הלכתי על לבן לבן

מתכון לבויקוס מספר שאני לא זוכרת ... שיפרתי אותו קצת : )



והפרפרים מהצד ... אני אוהבת את האווריריות שלו ...






בתמונה הזאת רואים ממש טוב את הציפוי המבריק שעשיתי לכמה מהפרפרים והנצנצים



החומרים : פאנץ' "מסביב" של מרטה , פאנץ' פרפר של מרטה, פאנץ' פרפר אחר, SLICE , נייר בז' בהיר לרקע וקרדסטוק לבן .

והמתכון השני הוא עוגת שמנת, לא מצאתי את התמונה שבה צילמתי את המתכון ממש ... מי שרוצה אותו שתכתוב לי ואני ישלח לה אותו במייל או יפרסם אותו פה .

בעיצוב הזה עשיתי קצת נגיעות עדינות עם עט שחור, הפרחים משום מה יצאו בתמונה בז'ים ... האמת היא שרק אחד מהם הוא בצבע הזה, כל השאר לבנים ... אני חייבת מצלמה חדשה ! : )














החומרים : פאנץ' (לא של מרטה לשם שינוי : ) לא זוכרת כרגע של מי ... הוא תכלת שחור כזה ...) ופאנץ' עלים של מרטה, קרדסטוק לבן ונייר בז' וכמובן פרחים של פרימה - אין אליהם !

והכרטיס שצורף, עם חלון הצצה .





זאת הייתה החלפה כיפית, מאוד נהנתי להכין אותה !

אין לי הרבה הזמן ... אז הפוסט יצא קצת קצר, מבטיחה פוסט יותר ארוך בפעם הבאה : )

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה