יום ראשון, 15 במאי 2011

חתולה ילדותית

זהו, נראה לי שעיצבתי את כל התמונות האהובות עלי של החתולה שלנו : )
בנתיים זה העיצוב החתולי האחרון, 2 תמונות מזמנים שונים, האחת כשניקה קטנה והשניה כשהיא כבר בת שנתיים .
בתמונה מימין זו לא תספורת, פשוט היה לה שיער קצר יותר .
ניקה היא חתולה ילדותית, היא אוהבת לעשות צרות ולהיכנס למקומות שאסור לה להיכנס אליהם (כמו חדר השינה, רק פרווה חסרה לי על הכרית ...) היא מחכה מתחת לדלת ומתגנבת פנימה כשהיא פתוחה, והיא יודעת שזה אסור, וכשאני נכנסת לחדר כדי להוציא אותה היא פשוט מזנקת ממתחת למיטה, בין הרגליים שלי- כמעט מפילה אותי, ורצה להתחבה במקום אחר כדי שאני לא ימצא אותה .
לפעמים משעמם לה והיא מתחילה לילל, ואז היא יושב במרכז הסלון ומסתכלת מסביב כשהזנב שלה זז בעצבנות - ממש מחפשת איזה צרה היא יכולה לעשות כדי למשוך תשומת לב !
אני אוהבת את פרצי השובבות שלה ...



עשיתי עיצוב חלק בצבעים, כדי שהתמונות יבלטו רק קצת מהדף ושהפרחים יתנו את הפאנץ' - פרץ השובבות שלי : )



עברתי בעט שחור על העיגולים של המעטפה בשביל להדגיש אותם , את הכיתוב עשיתי בחותמות החדשות .










בחרתי בצבעים של צהוב וכתום כדי להדגיש את העיניים שלה, וורוד וסגול בשביל האפקט הצבעוני .


הצורה שמתחת לפרחים הייתה מוכנה מראש, אני גזרתי אותה לחצי בשביל שתספיק לי לפרחים למטה ולמעלה, וגם עברתי גיר כהה כדי להדגיש את הקצוות שלה .

החומרים : דף של אוקטובר אפטרנון, פרחים של פרימה, חיתוכים, מעטפה של מאיה רואד, כפטורי עץ ופנינים שחורות .

2 תגובות:

  1. סאלי, עיצוב מקסים לחתולה מקסימה.
    אני מאוד אוהבת את בחירת הדפים שלך לעיצובים המיוחדים כל כך...

    השבמחק
  2. מתוק! איזה יופי של עיצוב!
    שמתי לב למשהו מוזר.אם אני קוראת ורוצה להגיב ואני הראשונה, אני לא מצליחה להגיב אבל אם יש כבר הודעה אחת, אז אין לי בעיה...מוזר המחשב הזה.....

    השבמחק