יום שלישי, 1 במרץ 2011

כפולה בעיצוב מיושן

כפולה מיושנת לתמונות ישנות : )
אני אוהבת עיצובים שלא ברור בהם מה בולט יותר, התמונות או העיצוב. אני גם אוהבת עיצובים שהם "אחד" עם התמונה, כאילו אין תמונה ועיצוב, יש רק יצירה אחת שלמה .
זה עיצוב מהקטגוריה הראשונה : )



כל דף בנפרד





תקריבים :
כמו שאפשר לראות את המעטפות גזרתי, הפכתי אותן לסוג של קישוט . על הקצוות עברתי בעט חום .



הניירות האלו היו שלמים, הציורים המובלטים פשוט גזורים מתוכם ו"מורמים" . הם בדיוק באותו מקום שממנו הם נגזרו.



בקצוות של הנייר עשיתי תפרים בולטים, אני חושבת שזה אחד מסוגי ה"טוליפים" שאפשר למצוא בחנויות יצירה בארץ . איתו אני גם הבלטתי את הפרפר .


בתמונה הזאת רואים ממש טוב את התלת מימד .
עשיתי גם יישון לדף .


חומרים : דפים של K&C , מעטפות של מאיה, טוליפ, כרית דיו וספוגית .

4 תגובות:

  1. הסגנון שלך כל כך יפה וייחודי לך. בכל דף מתגלה היצירתיות והמקוריות.

    השבמחק
  2. פשוט משגע....
    יש לי בדיוק שני דפים כאלה, נתת לי רעיון מדהים...
    חתכת את הפרחים עם סכים גרפיקאים?
    ואיך הגבהת את הפרחים?
    שמת משהו מתחת?
    אשמח לתגובתך...
    תודה זהבית
    ZOHAR525@BEZEQINT.NET

    השבמחק
  3. הי זהבית שלחתי לך מייל

    השבמחק
  4. סאלי יקרה
    שוב הפגזת בעיצוב מדהים ביופיו! ההסברים מוסיפים המון! כל הכבוד!
    פורים שמח!!

    השבמחק