יום חמישי, 1 ביולי 2010

כרטיס פרידה מחבר ומנהל

הבוס של בעלי עוזב, הוא היה אחד המנהלים הכי טובים שהיו לו, וגם חבר מאוד מאוד טוב .
בעלי רצה לכתוב לו כמה מילים ולצרף למתנת הפרדה שלו, אז אני הכנתי לו כרטיס .
הכרטיס בהשראת www.mirabeel.pl . אני מאוד אוהבת את הכרטיסים שלה .
הפריסה די דומה, רק בלי הסרט והפפיון. הצבעים שונים, הסגנון שונה- יותר קלאסי וגברי .
אתמול בעלי מסר לו את הכרטיס ואמר לי שזה מאוד ריגש אותו.





באותה הזדמנות, כמה דברים שרק היום קיבלתי מחו''ל.
(לכל מי שביקשה ממני לראות מה אני קונה. יש גם את החבילות הקודמות בפוסטים הישנים יותר)
סוף סוף מצאתי את הסרגל הזה שמראה את המרכז של הדף (זה תמיד משגעה אותי להתחיל למדוד ולחלק לחצי)
חותמת קלאסית ומאוד שימושית , ושתי מזגרות זהות, אני יעשה אחת לרוחב ואחת לאורך .

עוד קצת נייר (כבר פיצצתי את כל הארון שלי בשתי החבילות הקודמות ובעלי לא מבין למה אני צריכה כל כך הרבה נייר, לכו תסבירו לו שכל נייר הוא שונה וכן לפעמיים צריך את אותו הנייר פעמיים ואם הדף דו צדדים אז אולי אפילו 3 פעמים)
קניתי גם סוף סוף את החבילה של הקארדסטוק הצבעוני עם נקודות בולטות, אני חולמת עליו כבר המון זמן : )
ותמונה שלא צירפתי, המון המון פרחים .....


מכירות את ההרגשה הזאת שכבר הזמנתן משהו והוא בדרך ובנתיים אתן לא כל כך עושות דברים כי אולי תרצו להשתמש במשהו מהחבילה הזאת ? לא בכל מקרה מאוד קשה להכין דברים כשאני מחכה לחבילה ...
עכשיו אני יהיה מאוד עסוקה ביצירה - יש ! : )

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה