יום שלישי, 9 במרץ 2010

עיצובים חדשים ושונים טיפה

נתחיל בזה שאני מתה על התמונה הזאת ! (זה לא קורה לי הרבה) ורציתי כמה שיותר להבליט אותה כמה שיותר .
רציתי לשמור גם על האווירה שבתמונה ולעשות משהו רגוע מאוד ...
השתמשתי בחבילה של RUSTIC של DCWV, פנינים ובפרחים של פרימה .



אפשר להגדיל את התמונה על ידי לחיצה עליה





וזה אחד העיצובים האהובים עלי (האמת שיש הרבה עיצובים אהובים ... : ))
את הרעיון של המסגרת הזאת לכחתי מאיזשהו בלוג לפני כחצי שנה, המסגרת הייתה כמעט זהה רק שבחלק הפנימי שלה היא שמה עוד דף, אז יצא דף רקע שעליו המסגרת ובתוכה עוד דף ועליו כל העיצוב ...
אני וויתרת על הדף הפנימי, את המסגרת עצמה ציירתי וגזרתי וזאת נשארה השבלונה שלי וממנה גזרתי את המסגרת הזאת
בגלל שגזרתי אותה בסכין גרפית מתוך הדף נשאר לי גם דף שלם שבו חסרה המסגרת שבו אני אשתמש לעיצוב אחר מתישהו.
הפרחים של פרימה הנייר הפרפר והאותיות של בייסיק גריי מקולקציית WISTERIA .







על הפרפר הוספתי נצנצים (כמו גם במרכזי הפרחים)

תגובה 1: