יום שלישי, 5 בינואר 2010

אתגר "חיות וחיוכים"

השתתפתי באתגר "חיות וחיוכים" של המגזין "סקראפהוליק" .
http://scrapaholic-magazine.blogspot.com/


הכוכבת של הכפולה הזאת היא החתולה שלנו , ניקי .

פרסית מצחיקה שאוהבת לשכב ולהתמתח בצורות מצחיקות . היא בהחלט מעלה בנו חיוכים כל יום .

זה אחד האתגרים הראשונים שלי , הוא כלל בתוכו 3 אתגרים : נושא , סקיצה , שילוב לבד .
זה בהחלט היה מאתגר וחשבתי הרבה על החומרים שאשתמש בהם וכבר היה לי סגנון ועיצוב בראש אבל כשהתיישבתי לעשות את העיצוב יצא לי משהו אחר לגמרי , משהו הרבה יותר צבעוני וכיפי ושמח מאוד .


האתגר הכי גדול בשבילי היה השילוב של הלבד , בהתחלה הייתי סגורה על זה שאני אדביק פרחים מוכנים מלבד אבל ברגע שהתיישבתי לעצב את הדפים שיניתי את דעתי (דבר שקורה הרבה) .
החלטתי להכין חתול מלבד , זה לקח לי זמן : ) ואז גם גזרתי את הלב והפינות .

השתמשתי באבני חן , דפים של BASIC GREY , WEBSTERS PAGES , פרחים של פרימה , STECKLES ופאנץ' של מרתה סטיוארט .





ותקריבים (ניתן להגדיל על ידי לחיצה)






מאוד נהנתי לעשות את האתגר ואני מאוד מרוצה מהתוצאה ומחכה כבר לאתגר הבא ...

2 תגובות:

  1. סאלי
    שוב אני לא יודעת ממתי הפוסט הזה אבל אני חייבת להגיב. קודם כל - החתולה שלך משגעת! וחוץ מזה אני נהניית מאד מהעיצובים שלך. ורציתי לשאול מה זה הטביעת רגל שלה? זה חותמת או פאנצ'? היה לי פאנצ' של טביעת רגל והוא נשבר!
    ליאור-חתולי8

    השבמחק