יום שלישי, 1 בדצמבר 2009

עיצוב השראתי

עיצוב חדש מהאלבום החדש שלנו , צילמתי את בעלי על ספסל , מביט לים .
הוא כמובן חשב שזה דפוק לגמרי ומה אני בכלל מצלמת לו את הגב : ) פשוט אין לו את הראייה הזאת שיש לי.
פיתחתי את התמונה בשחור לבן והוא ממש התאהב בה !
רציתי לעשות עיצוב קצת שונה -לתמונה שונה , השראתי משהו .
וזה מה שיצא , אני מאוד אוהבת את הדף הזה (תלחצו על התמונה לתקריב על המשפטים)
חלק מהעננים והפרחים בולטים החוצה , קצת תלת מימד ונפח לעיצוב ...

חוץ מזה הרבה זמן לא העלתי שום דבר חדש , אני קצת חולה - כבר שבוע ! (הייתי חולה לפני 3 שבועות וזה חזר)
שונאת להיות חולה , לא רק בגלל ההבט הפיזי , פשוט כי המוח שלי מתנתק .
אני לא יכולה להכין אפילו כרטיס ברכה ... אני מסתכלת על דף ואין לי מושג מה עושים איתו , כמו לנסות לקרוא סינית .
זה ממש מטריף אותי , כבר יותר משבוע שלא עשיתי שום דבר יצירתי וגם לא הצלחתי להתרכז בקריאה (עוד אהבה שלי)
וזה ממש עושה אותי דיכאונית , כל כך בא לי לעצב משהו : (







מקווה להעלות עיצובים חדשים בקרוב , בנתיים אני יראה מה עוד לא העלתי מהכרטיסים והעיצובים הישנים יותר ...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה