יום שלישי, 24 בנובמבר 2009

עיצובים חדשים

עוד עיצובים חדשים מהאלבום החדש שלנו ...
חוץ מזה אני עובדת עכשיו על אלבום 20 על 20 , שכולו עלי : )
כל הדפים בו יהיו שונים , גזורים בכל מיני צורות , בקיצור מעניין .
אני גם עובדת על כרטיסים חדשים , אני מנסה סגנון אחר ...
ואני גם רוצה סוף סוף להשתמש כמו שצריך בחותמות החדשות שלי ובפאנצ'ים החדשים
ואני רוצה להכין אלבום קטן 15 על 15 בערך שכולו מוקדש לסבתא שלי ז''ל
את האלבום אני אשלח לדודה שלי ואולי אני יכין גם לי אחד כזה

טוב , חזרה לעיצוב . בשני העיצובים השתמשתי בדפים של בייסיק גריי .
בעיצוב הזה רציתי להדגיש את התמונות ואת אווירת הכיף והשמחה .



במרכז הפרחים הדבקתי אבנים לקישוט , הן נותנות ניצנוץ קל .



עיצוב קצת יותר גברי , למרות שעלי לא התחבר לסרט הלבן : )




מקווה בקרוב להעלות עוד עבודות חדשות , למרות שאני עדיין עושה קצת סדר בעבודות היותר ישנות שלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה