יום רביעי, 9 בספטמבר 2009

עיצובים לילדים עם אתגר

אני ממשיכה מהפוסט הקודם , הפעם אני מתמקדת בעיצובים לילדים .

התמונות בעיצוב הזה צולמו בסוף שנות ה 70 ורציתי להעביר את רוח התקופה בעיצוב רטרו שכזה



זה מה שקורה כשנותנים לך 5 תמונות שונות לחלוטין בצבעים ובגודל ואומרים שהם חייבים להיות על אותו דף
הדבר היחיד שמשוטף לכל התמונות זה שכולן צולמו בחגי פורים - שונים .
החלטתי ללכת עם החג ולעשות עיצוב צבעוני מאוד , כמעט בלי קשר לצבעי התמונה אבל עם הרבה קשר לשמחה



אלו גם 3 תמונות שממש לא קשורות , אבל בגלל העיצוב אפשר לחשוב שהן ממש סט


גם פה נתנו לי 4 תמונות שאין בנהן שום קשר וחייבו אותי לשים את כולן על דף אחד ....
כמעט השתגעתי עד שהצלחתי לחשוב על רעיון וסידור לתמונות האלו !
חבל , בתמונה לא רואים שכל הדף הצבעוני כולו מנוצנץ :(


זהו , מחר או מחרתיים אני חוזרת עם עוד עיצובים מהאלבום החדש .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה