יום שישי, 24 באוגוסט 2012

לפעמים פחות זה יותר

כן, לפעמים פחות זה יותר : )
בדרך כלל יש לי קו נקי בעיצובים, וגם כשאני מוסיפה פרחים וגזירות נייר ורבאונים ... אומרים לי שזה עיצוב נקי ... אולי בגלל שהכל משתלב יחד
ויש באמת דפים נקיים ומינימליסטיים - כמו זה .

במקרה הזה זהו הדף הראשון באלבום והתמונה הזאת הייתה חייבת להיות בדף ה"שער" .
בהתחשב בזה שהתמונה מדהימה ובזה שזהו אלבום לגבר הלכתי על המינימום שבמינימום .
דף הרקע של פנסי פאנטס מהקולקציה היותר ישנה שלהם, מסגרת העץ האפורה מתאימה בול לצבעים ולאווירה של התמונה - כמו גם הרקע הפנימי .


















ההתלהבות הייתה רבה : ) 
אני תמיד מתרגשת מאוד במסירה של האלבומים, אבל הפעם ההתרגשות הייתה כפולה כי האלבום הוכן לחבר יקר שסירב להגיד לי מה הוא רוצה - אמר לי תעשי מה שנראה לך, את הרי מכירה אותי .
כמה הקלה הייתה לי כשמסרתי אותו !
יש עוד עיצובים מהאלבום הזה, כמו ששמתן לב אני לא מעלה אותם לפי הסדר ...
וסליחה שאני נעלמת , פשוט לא מספיקה את הכל .
שיהיה סוף שבוע נעים !

תגובה 1:

  1. סאלי שלי, זה משגע! אני כ"כ והבת קו נקי ומינימליסטי!
    אין כמוך!

    השבמחק