יום רביעי, 9 בנובמבר 2011

מיני מיני קיץ

הכנתי מיני מיני : ) בנושא קיץ וים.
המיני בגודל 10 על 10 ס''מ , ויש בו 5 דפים דו צדדיים .

האמת היא שאני לא חובבת של חוף הים (החול דביק וחם כמו בגהנום ...) אבל בקיץ 2005 די נהנתי להפתעתי . אבל את הקיץ אני אוהבת, חולה על אבטיחים וגלידות (אפשר גם סורבה ...) ובכלל אני אוהבת שאפשר ללבוש נעליים פתוחות ושלא קר .
כמו שבעלי אומר, אני חתולה אמיתי . לא אוהבת מים וים וחייבת שיהיה לי חמים ונעים : )

יש המון תמונות .... 
הכריכה הקדמית

הדף הראשון
חלק מהאותיות מודבקות בדבק תלת מיימד




























עדיין לא נשרפתי !  : )
ומה זה הבגד ים הזה ?!

שמשייה וברד לא היו מזיקים לי בכלל ...



והדף האחרון ...

ככה נראה המיני שלי בסוף,
אחרי שחיברתי אותו בטבעת
צד אחד
וצד שני














----------------
בגלל שהמיני עשוי באווירת קיץ צבעונית שמתי המון נצנצים בכל מיני צבעים ליותר אפקט .

והחומרים שהשתמשתי בהם : (מהחבילה המהממת שאליס שלחה לי)
הדף שממנו עשיתי את רוב האלבום Flash Cards
דף של Echo Park
מדבקות של :
American Crafts
Fancy Pants
My Mind's Eye
ודף של GLITZ מקולקציה OLIVIA

הוספתי כמה חתיכות קטנות של שאריות נייר שהיו לי וכמובן הנצנצים .

4 תגובות:

  1. משגע!
    מיני מהמם. העיצובים שלך נהדרים בכל הדפים! ואת כל כך מתוקה וקטנה בתמונות.....
    מקסים!!!!
    ליאור♥

    השבמחק
  2. שבת שלום
    עוקבת אחרי הבלוג שלך והעבודות שלך
    ופשוט את מדהימה ונותנת הרבה השראה
    המיני אלבום מהמם
    תבורכי ושתמשיכי ליצור בכיף ובאהבה
    שושי

    השבמחק
  3. איזה כיף לראות עבודה שלך בסגנון שונה מהרגיל! כצפוי, זה לא פחות יפה ולא פחות מוקפד משאר העבודות שלך, ואני נהנית מכל תמונה שהעלית. מחכה לראות עוד הפתעות סגנוניות... (-:

    השבמחק