יום שני, 26 בספטמבר 2011

שיעור רכיבה ראשון

אני חייבת לשתף אותכם בחוויה המדהימה שהייתה לי אתמול . שיעור הרכיבה הראשון שלי .
היה מדהים ! כל כך נהנתי , זאת הרגשה נפלאה !
הכל התחיל בחשק מוזר ללטף סוס , מכירים את זה שאתם קמים בבוקר ובא לכם אוכל מסויים או קפה , ככה התעוררתי ובא לי ללטף סוס : )
היינו בחווה, ליטפתי סוס, כמה סוסים . הייתי במיני שיעור ניסיון (היה מפחיד מאוד, סוס זאת חיה ממש גדולה וגם אין כל כך במה להחזיק) אבל משהוא אמר לי לנסות שוב אז נרשמתי לשיעור אחד . והיה מדהים !
קודם כל תראו את הנוף שקיבל את פני :



וזאת הסוסה , פוקי (קיצור של פוקהונטס) . התמונה מהפייסבוק של החווה .
כבר בביקור הראשון שם התאהבתי בסוסה הזאת, ממש אהבה ממבט ראשון !



הייתה לי גם מדריכה מתוקה ביותר שנתנה לי אפילו להחזיק במושכות חצי מהשיעור, למרות שאת זה עושים בשיעור השני .האמת היא שאני ממש בהלם מעצמי שעשיתי את זה . אפילו הצלחתי לעשות כמה תרגילים פשוטים על הסוסה תוך כדי שהיא הלכה... מאיפה זה בא לי ?!

החווה הזאת זה מקום מדהים , היא נקראת "חוות אינטרה" . האווירה שם משפחתית וחמה , האנשים שם מדהימים ...החווה נמצאת על סוג של הר עם נוף לים , אפשר לרדת שם לחוף עם הסוסים ... אני כבר חולמת על זה, אבל אני צריכה עוד הרבה שיעורים ...

אין, החיוך לא יורד לי מהפנים !
הייתי חייבת לשתף אותכם : )

אתר החווה
http://www.intra.org.il/

תגובה 1:

  1. איזה יופי! כל הכבוד על האומץ, אלי האומץ הזה עדיין לא הגיע....
    והסוסה באמת יפהפיה ובאמת דומה לפוקהונטס!
    כל הכבוד מתוקה ושנה הנדרת♥♥

    השבמחק