יום שני, 30 במאי 2011

עיצוב "זוהר"

עיצוב מחודש לאחת התמונות הכי אהובות עלי (בתמונה אני בת 19) , התמונה הראשונה שבה אני נראת ממש כמו דוגמנית, לפני זה פשוט לא האמנתי שזה אפשרי בכלל : )
במקור ברקע יש את תל אביב- יפו, והיא צולמה מהפארק המהמם של יפו, בינואר קריר ...

האמת היא שבהתחלה פשוט חיפשתי דף מתאים לרקע, והוצאתי כמה קולקציות שעוד לא השתמשתי בהן בכלל וזאת התאימה בול , רק אחרי שסיימתי לעצב אותה שמתי לב שהעיצוב כל כך מתאים לתקופה ולתמונה, זאת באמת התמונה הראשונה שלי שהרגשתי בה כמו כוכבת והכיתוב "חלומות" ממש מושלם כי בשנה שנתיים האלו אני הגשמתי חלומות וגיליתי המון דברים חדשים על עצמי .
בדרך כלל כל התהליך הזה הפוך, אני יושבת מול התמונה חושבת מה היא מייצגת ואיפה היא צולמה ואיך נראת הדמות ומסביב לזה אני עושה את העיצוב והרקע ... ופה סתם זרמתי ויצא ממש מושלם ... גם זה קורה : )





בדף הזה עשיתי שילוב של שני דפים ...



חלק מהאלמנטים מודבקים בתלת מיימד




על הכותרת וחלק מהציורים עברתי בעט מבליט (כמו דבק נצנצים רק בלי נצנצים)




החומרים : וובסטר פייג'ס HOLLYWOOD VOGUE

2 תגובות:

  1. איזה דף מקסים ומעוצב בצורה אלגנטית ונעימה לעין
    שולי
    SHOULYHZO1

    השבמחק
  2. יפה שלי, את יותר מדוגמנית.את גם מוכשרת!
    דף נהדר!
    נשיקות
    ליאור,חתולי8

    השבמחק