יום שלישי, 26 באפריל 2011

כפולה לחתלתולה

סוף סוף אני כותבת פוסט חדש ! הבלוג עשה לי המון צרות והפוסטים שניסיתי להעלות יצאו מאוד מבולבלים ולא קשורים ...
תודה לבעלי המקסים, גאון המחשבים, שפתר לי את בעיה הזאת : )

עוד עיצוב של תמונות החתולה שלנו, הפעם כפולה .
ניקה מרבה לבהות בחלל, רק אלוהים יודע מה היא רואה שם ... היא גם אוהבת לשכב על הספה בפוזות מוזרות וכל פעם שמישהו עובר לידה היא מנסה לתפוס אותו, בתמונה היא מנסה להתמתח ולגעת במצלמה : )

אלו שלוש תמונות שאני מאוד אוהבת ובמקום לעצב כל אחת בנפרד עשיתי כפולה, ככה שיהיה בו "אוויר לנשימה" .
זה אחד העיצובים האהובים עלי, וכן, אפשר לעשות עיצוב במינימום חומרים ומקסימום יופי .



וכל דף בנפרד






והכותרת




את הקווים מסביב לכפולה עשיתי לבד עם עט חום רגיל וסרגל . קו אחד דק וקו שני עבה יותר .

אני חייבת לציין שזה אחד האלמנטים האהובים עלי בעיצוב הזה, האלמנט השני הוא הסרטים והסיכות .











החומרים : כל הנייר (חוץ מנייר הרקע) הוא של בייסיק גריי מקולקציית MAX & WHISKERS, הצ'יפבורדים והסיכות מאותה הקולקציה. האותיות של אמריקן קראפטס, נייר רקע - נייר קראפט פשוט .

3 תגובות:

  1. עיצוב מקסים! מאוד נעים לעין!

    השבמחק
  2. עיצוב ממש קלאסי ואלגנטי

    השבמחק
  3. איזה קושקה מתוקה!!
    יש לי את הדפים האלה. מקסימים! עיצוב נהדר סאלי חמודה! כרגיל!!

    השבמחק