יום ראשון, 27 במרץ 2011

ניק ניק שלי

בזמן האחרון נפלה עלי ההשראה לעיצוב של התמונות של החתולה שלנו - ניקה (יש לה שמות חיבה רבים ... ניק ניק, נאק נאק, ניקוש,מאמה קטנה, ישנונה, כדור פרווה, פינוקי, תינוקת ... : ) ועוד כמה ...)
ניקה שלנו אוהבת מאוד להתקרבל, להתפנק ולישון בתנוחות מוזרות כמו על הגב וכשהכפות שלה על הפרצוף או מתוחות , תלוי מה בא לה באותו הרגע . צילמתי אותה מנמנמת, אבל כמו נמרה על המשמר היא ישר התעוררה והתחילה להתמתח .
אני חייבת לציין משהו בקשר לעיצוב הזה, את החוטים האלה הוספתי כבר אחרי ש"סיימתי" את העיצוב, הכל היה מודבק ומוכן ואני עדיין לא הייתי מרוצה . אני אהבתי מאוד את העיצוב אבל הוא עדיין לא גרם לי להגיד "וואו" וגם לא נתן הרגשה של שלמות והתאהבות . התחלתי לחשוב שעשיתי טעות שמיקמתי את התמונות בצד ולא במרכז, אבל אמרתי לעצמי שזה חלק ממה שהופך את העיצוב למיוחד - שהוא לא ממורכז . ובאמת שלא ידעתי מה חסר .
חיכיתי יומיים, כשעיצוב שוכב לו על שולחן העבודה שלי ואני כל פעם עוברת ומציצה בו, אחרי יומיים זה נחת עלי - צריך נפח עדין . ישר נזכרתי בחוט שקניתי לא מזמן (במקור רכשתי אותו בשביל קשירות יפות לכפטורים) והוא גם היה בצבע המושלם ... ופשוט נתתי לו ללכת לאן שהוא רצה, פה ושם קצת מתחתי אותו כדי שיהיה פחות מסולסל והדבקתי בנקודות דבק - חתכתי נקודה אחת ל 4 חלקים קטנטנים .
אתם בטח חושבים שבאלבום כשהעיצוב בתוך השמרדף הכל נמחץ וכל היופי הולך (גם אני חששתי מזה), אז זה ממש לא נכון בגלל שהחוט בולט ממש קצת מעל לדף הוא נשאר באותה הצורה גם בתוך השמרדף .
למרות שאני מסכימה שעיצובים בכלל נראים יותר טוב ללא שמרדפים, אבל אין מה לעשות צריך לשמור עליהם : )













את הקוים הקטנים עשיתי בעט חום ביד חופשית, עברתי בעט חום גם על האותיות כדי שיבלטו יותר את הפרפר פנצ'צ'תי פעמיים והדבקתי אותם אחד על השני ליותר אפקט, הפרפר התחתון צהבהב והעליון בז' בהיר.

החומרים שהשתמשתי בהם :
נייר : נייר רקע של אוקטובר אפטרנון קולקציית SEASIDE, הנייר הקרוע של בייסיק גריי מקולקציית LIMONADE הנייר הירקרק של בייסיק גריי מקולקציית MAX & WHISKERS
קישוטים : פאנץ' פרפר מחורר של מרטה, DEW DROPS , חוט FLOSS , אותיות של אמריקן קראפטס, פרחים של פרימה, סיכת כוכב של מאיה רואד .

4 תגובות:

  1. הדף נפלא. מאוד אוהבת את הרקע שלו כמו מין עץ שרוט ואת ההעמדה עליו. הכי כיף- אין איזורים מטושטשים ;-)

    השבמחק
  2. דף חלומי, כל פרט בו כל כך יפה

    השבמחק
  3. נפלא סאלי מתוקה!! אני כמובן לא מסתדרת עם ניירות קרועים וזה מפריע לי קצת, אבל חוץ מזה הדף מושלם! החוים מוסיפים המון!
    יש לי שאלות: איזה חוט זה? איפה את קונה את הנקודות שנראות כמו טיפות מים? ובאיזה עט חום השתמשת, עט מיוחד? ג'ל? טוש?
    נשיקות מוכשרת שלי!!

    השבמחק
  4. כמובן שהתכוונתי שהחוטים מוסיפים המון....

    השבמחק