יום חמישי, 2 בספטמבר 2010

פאנצ'ים

כמו שהבטחתי הנה הפוסט על פאנצ'ים
יש לי חולשה לפאנצ'ים , זה התחיל בקטן עם שני פאנצ'ים ועכשיו אני ממש מכורה .
*התחלתי עם פאנץ' בורדר עיגולים קטנים עם חור במרכז ופאנץ' בורדר של סוג של תחרה - כבר אז ראיתי את הפוטנציאל : )
בהתחלה חשבתי שהם יקרים (גם עכשיו אני חושבת ככה) ולא מצדיקים כל כך את המחיר שלהם, הרי הם רק עושים צורה אחת בגודל אחד או בורדר אחד ....
בקיצור אין יותר מדי אפשרויות . אבל עם הזמן גיליתי כמה הם באמת מוסיפים לעיצוב .
פאנצ'ים (כמו חותמות) עולים הרבה לכן אני קונה בעיקר פאנצ'ים מאוד שימושיים (אני קוראת להם קלאסיים)
ופאנצ'ים אחרים שיכולים לשפר משמעותית את העיצוב למרות שאני משתמשת בהם פחות .

נעבור לפאנצ'ים :

הא... פרפרים . כן אובססיה . איך שיצא הפאנץ' פרפר קלאסי קטן של מרטה אני חלמתי עליו כל לילה כמעט - באמת , איך אני יושבת לי ומפנצ'צ'ת פרפרים ...
עשיתי כבר חור בראש לבעלי עם הפרפרים האלו - נראה לי שהוא שמח יותר ממני כשקיבלתי אותם סוף סוף : ) .
אז קניתי את הפאנץ' פרפר של מרטה ואז אני רואה שיש עוד פאנץ' פרפר, גדול יותר ומעוגל יותר, מעוד מתאים לילדים ותינוקות ... לא שיש לי ילדים או תינוקות ...
אבל זה לא באמת חשוב נכון ?
אז קניתי את שניהם כי לא יכולתי להחליט מי חמוד יותר .
והפרפר השלישי ... בהחלט אהבה ממבט ראשון, עד שסוף סוף הצלחתי להזמין אותו ! כל הזמן הוא היה חסר וחסר.
מה שאני אוהבת בו זה שהוא יחסית גדול ומחורר ונותן מראה עדין ותלת מימדי . אני בספק אם אני יקנה עוד פאנץ' פרפר אבל אף פעם אי אפשר לדעת : )

כמי שחולה על פרחים אני חייבת שיהיו לי גם עלים. אז פאנץ' אחד של עלה קלאסי (דווקא בו אני משתמשת פחות)
ועלה אחר (לא ממש יודעת איך לקרוא לו ) שאני מאוד אוהבת כי הוא עדין ולא בולט במיוחד .


אחד הפאנצ'ים הראשונים שלי היה מעגל הפינות, מאוד שימושי . רכשתי אותו בשני גדלים, בגדול אני משתמשת בעיצובים רגילים 30 על 30 ובקטן אני משתמשת יותר לכרטיסי ברכה ומיני אלבומים .
גם את פאנץ' העיגול יש לי בשני גדלים וגם הם יחסית שימושיים בעיקר עכשיו כשאני מכינה מעטפות אמריקאיות : )
את פאנץ' הכוכב רציתי כבר מזמן אבל רכשתי אותו רק עכשיו, אני ראיתי בהרבה עיצובים שמדביקים במרכז הכוכב כפטור ומאוד אהבתי את הרעיון הזה .
מחורר הפינות יכול להוסיף לעיצוב אבל אני לא חושבת שאשתמש בו המון, זה משהו שהוא די בולט לעין ואני לא רוצה שכל העיצובים שלי יהיו דומים בגלל הפינות ...

פה אפשר ללחוץ על התמונה להגדלה, היא יצאה לי קטנה יחסית בפוסט ...

התחלתי עם תחרה לפני שהיה תחרה, הפאנץ' הסגול ההוא בתמונה .
ואז הגיעה מרטה, קניתי את שני הפאנצ'ים של התחרה שלה (תור שמאלי, שנייים שבמרכז). מאוד שימושיים .
אז עברתי לפאנץ' הפרחים הרחב ולפאנצ'ים העליוניים שאני לא יכולה להפסיק להשתמש בהם, אני כל כך אוהבת אותם !
(האמת שלא ציפיתי שאוהב אותם כל כך כשקניתי אותם, פשוט הלכתי לפי תחושת הבטן שלי)
את הפאנץ' האחרון למטה קניתי רק עכשיו, הוא בקטגוריה של הפאנצ'ים שמוסיפים הרבה לעיצוב אבל אני לא אשתמש בו המון כי הוא מאוד בולט .


קלאסיקה, הפאנץ' הימני היה הראשון שרכשתי, מאוד שימושי גם היום .
את הפאנץ' השני קניתי מאוחר יותר, הוא גם די שימושי אבל לא מתאים לדעתי לכל עיצוב, שמתי לב שאני משתמשת בו יותר בעיצובים לא נשיים שלא כוללים טונה של פרחים : )


את הפאנץ' הראשון קניתי לפני הרבה זמן יחסית, אהבתי את הצורה ואני אוהבת לשים שליש ממנו בקצה של הדף , רק לפעמים אני משתמשת בו כבורדר .
פאנץ' המחברת הוא אחד האהובים עלי למרות שאני לא משתמשת בו הרבה, אבל כשצריך אותו אז צריך אותו והוא מוסיף המון.
(אני אוהבת לקמט את הקצוות כאילו באמת נתלשו מהמחברת ופעמים לישן אותו קצת)

ופאנצ'ים שאין להם כל כך קטגוריה.
בימני אני משתמשת ממש קצת, קניתי אותו לעיצובים גבריים, הוא די מתאים . המון ריבועים קטנטנים .
בשמאלי אני משתמשת יותר ואני אוהבת את הגלים שלו.

אם הייתי צריכה לבחור את הפאנצ'ים שאני הכי אוהבת אז הייתי בוחרת בפאנצ'ים של תחרה, פאנץ' מחברת, מעגל פינות ופאנץ' פרפר מחורר .
אני ממליצה לקנות פאנצ'ים שתשתמשו בהם הרבה, בעיקר פאנצ'ים שמתאימים להרבה סגנונות של עיצוב או לסגנון הספציפי שלכן , ובשביל שלא יהיה משעמם להוסיף פאנץ' אחד או שניים שאהבתן למרות שהוא לא מתאים להרבה עיצובים .

**************************************************************
עדכון :
אחרי הפוסט הזה רכשתי עוד פאנצ'ים, אפשר שלא ? : )
והנה הפאנצ'ים החדשים : (כולם של מרטה סטיוארט)

אלו פאנצ'ים "מסביב לפינה" כמו שהיא קוראת להם, בעיקרון זה שני פאנצים - פאנץ' פינה ופאנץ' "בורדר" שיחד הם יוצרים ריבועים או מלבנים מפונצ'צ'ים מכל הזוויות
קניתי את אלו שהכי הכי אהבתי - המבחר גדול והחיר גם כן ...
פאנץ' רחב וגדול של פרחים ועלים , ופאנץ' קרושה/מפית סרוגה והאחרון יותר קלאסי .

ואלו הפאנצ'ים הרגילים, אחד הוא עלים מטפסים, מסולסל שדומה לסרט עדין, והלבבות הרומנטי.
בנתיים השתמשתי המון המון בפאנץ' העלים הזה, היתרון שלו זה שאפשר גם לחתוך ולגזור את העלים לחתיכות קטנות יותר וקצרות יותר לפי מה שצריך ...


ועוד 2 פאנצ'ים חדשים בפוסט הזה :
http://sallyalbums.blogspot.com/2011/05/blog-post_11.html

4 תגובות:

  1. וואו! איזה אוסף מרשים!
    לי כמעט אין פאנצ'ים...מאוד יקר לי, ויש לי קאטל...
    מלבד מעגל פינות- אצלי הוא מ-א-ו-ד שימושי!
    דווקא העיגולים נראים לי הכי שימושיים ממה שהצגת...ואת הפרפר של מרטה גם אני מאוד אוהבת!
    תודה על הסקירה!

    השבמחק
  2. ואוו, עשית לי ממש חשק לפנצים :)

    כמה זה יקר?
    והאם בארה"ב זה יותר זול? (יש לי שם משפחה)

    השבמחק
  3. בארה''ב זה לא ממש זול יותר אחרי שמשלמים מכס בארץ ומשלוח ... פאנץ' בורדר של מרטה עולה 15 דולר והגדול יותר 18 דולר שזה בערך 80 ש''ח ו 95 ש''ח אחרי משלוח ולפני מכס . שווה אם את מזמינה הזמנה גדולה והמשלוח עולה פחות משליש ההזמנה שלך .

    השבמחק
  4. גם אנימאד אוהבת פאנצ'ים. במיוחד בורדר. אני קניתי 2 וקיבלתי 3 (!) ליומולדת !!
    אני מתה שיהיה לי את הפאנצ' פרפר, זה עם ה"חורים" בכנפיים. אני יודעת שזו רק שאלה של זמן עד שאקנה אותו...
    שנה טובה סאלי מקסימה!
    ליאור

    השבמחק