יום ראשון, 21 בפברואר 2010

אלבום זיכרון - חלק ב

המשך של אלבום הזיכרון שהכנתי לזכרם של סבא וסבתא ז''ל .
כל החומרים שבהם השתמשתי ותהליך העבודה רשומים בפוסט הקודם .
האלבום בגודל 15 על 22 .

קצת טיפים לכתיבת זיכרונות :
לכחת מחברת ולכתוב בה את הזיכרונות הראשונים שבאים לראש, אם יש ממש גל ענק של זכרונות שונים תכתבו קודם מילות מפתח לכל זיכרון ואחר כך תוכלו לפרט אותו .
כדי להעלות עוד זכרונות אפשר למיין אותם לקבוצות, למשל זיכרונות שקשורים לעונות השנה (בילוי בים בקיץ, חג פסח באביב, משחקי שולחן בחורף...) וגם אפשר לעשות גם קבוצה של זכרונות מחגים אירועים וימי הולדת . וכמובן קצת על האדם שעושים עליו את האלבום, מה הוא אהב ואיך הוא נראה, איזה מין אדם הוא היה, אולי קצת היסטוריה שלו ואיך הוא השפיע על חייכם .
צריך הרבה סבלנות וזמן, קשה להיזכר בהכל ביום אחד. אני שמרתי את המחברת על השולחן בסלון ומדי פעם הוספתי עוד זיכרונות, זה לקח לי כחודש.
את הזיכרונות אני גזרתי ככה שכל אחד יהיה נפרד מהאחר ופרסתי על השטיח. החלטתי על שיטת מיון ומיינתי אותם וככה יצא רצף מסויים של זכרונות . לזיכרונות התאמתי תמונות (אם יש תמונה ספציפית שמתאימה לזיכרון ספציפי) .
הרבה מהזיכרונות שלי היו קצרים, אפילו קצרים מאוד אבל חשוב לכלול גם אותם . (למשל מה אפשר לכתוב על זה שאני וסבתא היינו עושות כביסה ביחד? לא הרבה, אבל ברגע שאני קוראת את המשפט הזה יש לי ממש סרט בראש עם כל הפרטים הקטנים).

ונעבור לתמונות , להגדלה פשוט הקליקו עליהן .































אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה